Και ενώ βρισκόμαστε στην αναμονή της παρουσίασης της SVR έκδοσης του I-Pace από την Jaguar, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού της SUV.

To I-Pace διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, συνολικής απόδοσης 400 ίππων και 696 Nm ροπής, με την μπαταρία του να έχει χωρητικότητα 90 kWh, κάτι που χαρίζει μια αυτονομία 475 χλμ. σε κύκλο WLTP, ενώ σύμφωνα με τις εγκυρότατες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA), που είναι οι πιο ακριβείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η ηλεκτρική αυτονομία του I-Pace ανέρχεται σε 377 χλμ.

Η Jaguar, όμως, έκανε γνωστό σήμερα ότι μέσω των δεδομένων που συνέλεξε από το ενιαίο πρωτάθλημα I-Pace eTrophy είναι σε θέση να αυξήσει την αυτονομία του μοντέλου της κατά 20 χλμ., στον κύκλο WLTP, μέσω της over-the-air ενημέρωσης του λογισμικού του αυτοκινήτου.

Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές που προέκυψαν αφορούν τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης και τις μεταβολές στην κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω μοτέρ, που αποφέρουν μεγαλύτερη απόδοση κατά την οδήγηση σε λειτουργία ECO.

Συνεχίζοντας, οι βελτιώσεις στον έλεγχο της θερμικής διαχείρισης δίνουν την ευκαιρία στη μεγαλύτερη χρήση του ενεργού συστήματος πτερυγίων στη μάσκα, κλείνοντας τα πτερύγια πιο συχνά για να βελτιωθεί η αεροδυναμική επίδοση του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το update επιτρέπει τη λειτουργία της μπαταρίας σε χαμηλότερη κατάσταση φόρτισης από ό,τι προηγουμένως, χωρίς να επηρεάζεται η δυνατότητα οδήγησης, η αξιοπιστία της μπαταρίας ή η απόδοσης της.

Εκτός των παραπάνω, η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση γίνεται πιο αποτελεσματικά όταν η μπαταρία βρίσκεται σε υψηλή κατάσταση φόρτισης, ενώ η ποσότητα ανάκτησης ενέργειας αυξάνεται στις χαμηλότερες ταχύτητες οδήγησης, για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και η αυτονομία. Κλείνοντας, οι αλλαγές στον αλγόριθμο υπολογισμού της πρόβλεψης της ηλεκτρικής αυτονομίας, δίνουν μια πιο ακριβή και συνεπή εκτίμηση της αυτονομίας του I-Pace, ενώ αντανακλούν περισσότερο το στυλ οδήγησης του οδηγού.