Η FIA ανακοίνωσε πως και οι 10 ομάδες, ψήφισαν ομόφωνα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα ίδια προδιαγραφών ελαστικά της Pirelli, που χρησιμοποιήθηκαν κατά την σεζόν του 2019, μετά τις δοκιμές που διεξήχθησαν τις προηγούμενες ημέρες στο Άμπου Ντάμπι και αφορούσαν τα ελαστικά προδιαγραφών του 2020.

Μετά την ανάλυση των δεδομένων που συγκέντρωσαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι ομάδες έκριναν πως τα ελαστικά του 2019 τους βολεύουν περισσότερο και έτσι ψήφισαν ομόφωνα να τα χρησιμοποιήσουν και στην ερχόμενη σεζόν. Πλέον οι ομάδες δεν θα πρέπει να προχωρήσουν σε τροποποιήσεις στο σχεδιασμό των μονοθεσίων τους για το 2020, που βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο, προκειμένου να ήταν σε θέση να εκμεταλλευτούν τα ελαστικά προδιαγραφών του 2020.

Τα ελαστικά προδιαγραφών του 2020 που δοκιμάστηκαν την περασμένη εβδομάδα στο Αμπού Ντάμπι, τα οποία η Pirelli θα συνεχίσει να αναπτύσσεται περαιτέρω για την εποχή των 18 ιντσών από το 2021, επιτρέπουν χαμηλότερες πιέσεις των ελαστικών από αυτές που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή. Ως αποτέλεσμα, είναι σε θέση να αντισταθμίσουν την αυξημένη απόδοση που αναμένεται να έχει η επόμενη γενιά των μονοθεσίων.

Τα ελαστικά προδιαγραφών του 2020 σχεδιάστηκαν προκειμένου να έχουν μειωμένο degradation, να παρέχουν μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας και μικρότερη υπερθέρμανση σε βρώμικο αέρα. Οι δοκιμές έδειξαν πως τα μονοθέσια με τα νέα ελαστικά είχαν πολύ μικρότερη πρόσφυση, κάτι που δεν άρεσε σε καμία ομάδα και έτσι επιλέχθηκαν ξανά τα ελαστικά του 2019, τα οποία όμως φθείρονται γρηγορότερα σε σύγκριση με τα ελαστικά προδιαγραφών 2020.

Η νέα σεζόν ξεκινά με το Grand Prix της Αυστραλίας στη Μελβούρνη στις 15 Μαρτίου και η Pirelli έδωσε στη δημοσιότητα τα ελαστικά που θα είναι διαθέσιμα για τα πρώτα τέσσερα GP της σεζόν του 2020, αυτά της Αυστραλίας (13-15 Μαρτίου), του Μπαχρέιν (20-22 Μαρτίου), του Βιετνάμ (3-5 Απριλίου) και της Σανγκάη (17-19 Απριλίου).

Κάθε πιλότος είναι υποχρεωμένος να κρατήσει ένα σετ μαλακότερης -εκ των τριών- γόμας για το Q3. Για τους δέκα οδηγούς που δε θα προκριθούν στον τελικό των κατατακτήριων, έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σετ κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Παράλληλα, κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει διαθέσιμο για την Κυριακή ένα σετ από τις άλλες δύο γόμες. Αυτό σημαίνει πως οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα υπόλοιπα 10 από τα 13 σετ που θα έχουν κατά τη διάρκεια ενός 3ημέρου.