H Kia παρουσίασε τον περασμένο μήνα το νέο Optima και μηχανικά έκανε γνωστό ότι το sedan μοντέλο της κατά τη διάρκεια του κύκλο ζωής του θα εξοπλιστεί με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, όπως και με υβριδικούς και plug-in υβριδικούς.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός 2,5-λίτρων απόδοσης 191 ίππων και 246 Nm ροπής, ένας 1.600άρης turbo απόδοσης 180 ίππων και 265 Nm ροπής, και δύο 2,0-λιτροι ατμοσφαιρικοί. Ο ένας με απόδοση 152 ίππων και 192 Nm ροπής, ενώ ο άλλος διαθέτει τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενης ανύψωσης των βαλβίδων και αποδίδει 160 άλογα με 196 Nm ροπή . Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σήμερα, η κορεάτικη εταιρία έκανε γνωστό ότι το Optima, το οποίο πωλείται ως K5 στη Ν.Κορέα, θα φορέσει και τον κινητήρα που θα έχει το Hyundai Sonata N-Line και Genesis G70. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Optima GT -η οποία θα κυκλοφορήσει το 2020- θα διαθέτει κάτω από το καπό τον 2,5-λίτρων T-GDI, δηλαδή θα φέρει turbo, αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη του στα 290 άλογα και την ροπή στα 422 Nm, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, και για το 0-100 χλμ/ώρα να χρειάζεται μόλις 6,6 δευτ., ενώ πατάει σε ζάντες 19 ιντσών.
Εκτός αυτού, η Kia έκανε γνωστό ότι το Optima/K5 θα είναι διαθέσιμο και με σύστημα τετρακίνησης, χωρίς να γίνονται γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.