Πριν περίπου ένα μήνα, η Chevrolet παρουσίασε τις νέες γενιές των Tahoe και Suburban που βασίζονται στην T1 πλατφόρμα της GM, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στα επόμενα Cadillac Escalade και GMC Yukon, που θα παρουσιαστούν στις 14 Ιανουαρίου. Εξαιτίας της νέας πλατφόρμας, τα αυτοκίνητα έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων στον πίσω άξονα και σύμφωνα με πληροφορίες η GM θα τοποθετήσει και στα νέα Chevrolet Silverado και GMC Sierra τη νέα αυτή ανάρτηση.

Η αντικατάσταση του σταθερού πίσω άξονα και των φύλλων σούστας με ανεξάρτητη ανάρτηση θα βελτιώσει την άνεση, το χειρισμό και την αντοχή στις off-road διαδρομές, προσθέτοντας βάρος και πιθανώς κάνοντας τα pickups λίγο ακριβότερα. Ο πραγματικός, όμως, λόγος αυτής της επιλογής για τα δύο νέα μεγάλα pickups είναι η ύπαρξη αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης για τουλάχιστον ένα εκ των Silverado και Sierra.

Με τον σταθερό πίσω άξονα είναι πολύ πιο δύσκολο η εταιρία να τοποθετήσει μια ογκώδη μπαταρία στο πάτωμα, καθώς η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο, ακόμα κι αν έχει περισσότερα κινούμενα μέρη. Η General Motors θα κατασκευάσει το πρώτο ηλεκτρικό της pickup μαζικής παραγωγής σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας T1 του Silverado, με όνομα BT1. Το B σημαίνει batteries, και σύμφωνα με πληροφορίες η GM δεν θέλει να προσφέρει δύο είδη αναρτήσεων για τον πίσω άξονα για εξοικονόμηση κόστους, οπότε η ανεξάρτητη ανάρτηση θα είναι στάνταρ, ανεξάρτητα από το κινητήρα του μοντέλου (βενζίνη, πετρέλαιο ή ηλεκτρικό ρεύμα).