Η φετινή έκθεση της Γενεύης θα διαθέτει μια εσωτερική πίστα

Σχετικά άρθρα

Όταν 18 αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν να μην έχουν περίπτερο στην σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτου της Ευρώπης (και κατά πολλούς του κόσμου), δύο είναι τα πράγματα που συμβαίνουν. Πρώτον, αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι κλασσικές εκθέσεις αυτοκινήτων πεθαίνουν και τα σημάδια παρακμής τους είναι κάτι παραπάνω από ορατά σε όλους, και δεύτερον υπάρχει άπλετος ελεύθερος χώρος στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo, το οποίο βρίσκεται μέσα στο διεθνές αεροδρόμιο της Γενεύης.

Γι’αυτό, οι διοργανωτές της έκθεσης της Γενεύης ανακοίνωσαν ότι θα κατασκευάσουν μια πίστα μήκους 456 μέτρων μέσα στο υπόστεγο 7 (Hall 7) του Palexpo, το οποίο συνήθως χρησιμοποιείτο για τα περίπτερα των after market προϊόντων. Η πίστα θα δώσει την ευκαιρία στους επισκέπτες να οδηγήσουν 48 διαφορετικά μοντέλα από 15 κατασκευαστές, όπως Audi, BMW, Honda, Kia, Porsche, Renault, Toyota και Volkswagen.

Δεν υπάρχουν ακόμα φωτογραφίες της χάραξης της πίστας, αλλά οι διοργανωτές είπαν ότι αυτή θα περιλαμβάνει στροφές, καμπές και ευθείες, ενώ θα έχει αρκετό πλάτος, ώστε να μπορεί κάποιος να οδηγήσει απροβλημάτιστα τα αυτοκίνητα. Αυτά δεν θα διαθέτουν συμβατικούς κινητήρες, αλλά υβριδικούς, ηλεκτροκινητήρες, καθώς και κινητήρες υδρογόνου και φυσικού αερίου. Στο κέντρο της πίστας θα υπάρχει χώρος φιλοξενίας “VIP Lounge”, χωρητικότητας 300 ατόμων, που θα προσφέρει τρόφιμα και ποτά στους συμμετέχοντες, ενώ ταυτόχρονα θα λειτουργεί ως χώρος για να ξεφύγει κάποιος από τη φασαρία των κύριων αιθουσών της έκθεσης.

Το Autoblog.gr θα είναι για ακόμα μια χρονιά στην Γενεύης, για να σου μεταφέρει τον παλμό την έκθεσης και -ποιος ξέρει- ίσως με μια ακόμα παγκόσμια αποκλειστικότητα, όπως κάναμε πέρσι με την Alfa Romeo Tonale.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει...

Pininfarina Enigma GT με V6 κινητήρα υδρογόνου

Το πρωτότυπο Pininfarina Enigma GT έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με την εταιρία μας δείχνει το πως θα μοιάζουν...

Νέο MG3

Το νέο MG3 παρουσίασε σήμερα η εταιρία. Όντας το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο της MG, το αυτοκίνητο συνδυάζει έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί...