Πέρυσι το καλοκαίρι η Porsche παρουσίασε τις 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder, με τα δύο αυτοκίνητα να φορούν τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη στροφών να επεμβαίνει στις 8.000 σ.α.λ.

Ωστόσο η γερμανική εταιρία ετοιμάζει και την δυνατότερη έκδοση της Cayman GT4, την RS, με τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου να συνεχίζονται.

Σε παλιότερη συνέντευξη του, ο Markus Baumann, υπεύθυνος ανάπτυξης του boxer κινητήρα των μοντέλων, είχε ρωτηθεί αν θα μπορούσε να αναβαθμιστεί περαιτέρω ο εν λόγω εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, τονίζοντας:

Ναι. Θα μπορούσαμε φυσικά να έχουμε περισσότερη δύναμη. Αν πάρουμε τεχνολογίες από τη 911 GT3, όπως τα πιστόνια τιτανίου ή το ξηρό κάρτερ και τις εφαρμόσουμε σε αυτόν τον κινητήρα (9A2), αυτός μπορεί να αποδώσει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από τα 420 άλογα. Έχουμε ήδη αναπτύξει αυτές τις τεχνολογίες και θα μπορούσαμε εύκολα να τις τοποθετήσουμε [στο 9Α2].

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή εντός του έτους και πιστεύεται πως θα αποδίδει κοντά στα 450 άλογα, με την κίνηση να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός αυτόματου PDK κιβωτίου ταχυτήτων.