Μπορεί ο Lawrence Stroll να επένδυσε 182 εκατ. λίρες στην Aston Martin, εξαγοράζοντας το 16,7% της βρετανικής εταιρίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ξαφνικά η εταιρία έχει θεραπεύσει όλες τις πληγές της. Η Aston Martin, το προηγούμενο διάστημα, έχει ξοδέψει περισσότερα χρήματα από όσο έπρεπε και έτσι πρέπει κάποια πράγματα να πάνε πίσω. Αυτά είναι τα Lagonda αλλά και τα ηλεκτρικά μοντέλα της, τα οποία δεν αναμένονται πλέον νωρίτερα από το 2025.

Σε συνέντευξη του, ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, δήλωσε πως:

Με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς αποφασίσαμε πως πρέπει να γίνει μια αναπροσαρμογή των προτεραιοτήτων των προϊόντων μας, ιδίως όλων των Lagonda ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία αρχικά θέλαμε να τα βγάλουμε στην αγορά το 2022. Τελικά αυτά πάνε για μετά το 2025.

Το Rapide E έχει ακυρωθεί προσώρας, με τα ηλεκτρικά μοντέλα της Aston Martin να καθυστερούν και αυτά και θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μετά το 2025.

Όλα τα οχήματά μας θα διαθέτουν κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.

Ο Lawrence Stroll θέλει από την Aston Martin να επιστρέψει στις ρίζες της και να δημιουργήσει ένα νέο supercar που θα ανταγωνίζεται την Ferrari 488. Πρόκειται για την Valhalla που παρουσίασε πέρυσι η εταιρία. Ο Palmer επιβεβαίωσε πως ο υβριδικός V6 κινητήρας της εταιρίας θα είναι διαθέσιμος, από το 202, σε κάθε βασικό μοντέλο της, όπως η DBX και η Valhalla.

Τα Valkyrie και Valkyrie AMR Pro θα κυκλοφορήσουν το 2020 και το 2021 αντίστοιχα. Η Vantage Roadster θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, με τα Goldfinger DB5 Continuation και V12 Speedster να μην καταργούνται.

Η Aston Martin ανακοίνωσε παράλληλα πως ο Nick Lines γίνεται Chief Technical Officer της, ο Andy Haslem ανέλαβε την θέση του Chief Sales Officer και ο Peter Freedman την θέση του Chief Marketing Officer.