Εδώ και 40 χρόνια το τμήμα επιδόσεων της Toyota είναι το TRD (Toyota Racing Development), αλλά η ιαπωνική εταιρία το 2017 ανακοίνωσε το τμήμα GR (Gazoo Racing). Αυτό δεν σημαίνει όμως πως η Toyota θα καταργήσει το TRD αφού σύμφωνα με τον Ed Laukes, αντιπρόεδρο της Toyota Αμερικής, υπάρχει αρκετός χώρος στην αγορά τόσο για τα TRD όσο και για τα GR μοντέλα.
Όπως εξήγησε, τα TRD μοντέλα (βλέπε Tacoma TDR, 4Runner TRD, Tacoma TRD, Camry TRD και Avalon TRD) είναι πιο εκλεπτυσμένα, με τα GR μοντέλα (βλέπε GR Supra, GR Yaris), να είναι πιο εξατομικευμένα και πολύ διαφορετικά από τα υπόλοιπα μοντέλα της Toyota.
Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota παρουσίασε την S-Edition του Camry, αποκλειστικά για την αγορά της Ρωσίας. Ξεχωρίζει από νέο bodykit, την μαύρη οροφή, τις μαύρες κολόνες, τους μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες, τα μαύρα διακοσμητικά και τις κόκκινες λεπτομέρειες. Υπάρχουν ζάντες 18″, ειδικά λογότυπα, σπορ καθίσματα και κόκκινες ραφές.
Κίνηση παίρνει από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,5-λίτρων απόδοσης 181 ίππων με 231 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στον μπροστά άξονα.