Τον Ιανουάριο του 2019, η Subaru παρουσίασε μια ακόμη ειδική έκδοση του WRX STI, η οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι η τελευταία της συγκεκριμένης γενιάς του μοντέλου. Την ονομάζει WRX STI S209, με την παραγωγή της να περιορίζεται στα μόλις 200 αυτοκίνητα, αποκλειστικά για την αγορά της Αμερικής.

Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, με την τιμή που ορίζει η ιαπωνική εταιρία είναι τα 64.880 δολάρια, νούμερο που καθιστά το μοντέλο το πιο ακριβό αυτοκίνητο που έχει στον τιμοκατάλογο της η Subaru Αμερικής.

1

Φαίνεται, όμως, ότι η σπανιότητα του μοντέλου, καθώς και η απληστία του αντιπροσώπου της Subaru είναι τέτοια που του δίνει το δικαίωμα να “βάζει” ότι καπέλο θέλει. Πιο συγκεκριμένα, η αντιπροσωπεία Serramonte Subaru του San Francisco ζητά 115.750 δολάρια για το σπάνιο Subaru, κάτι που σημαίνει ότι είναι 50.000 ακριβότερο από την τιμή που ανακοίνωσε η εταιρία. Γιατί όχι θα μου πεις, καθώς είναι πιθανό να βρεθεί κάποιος που θα βάλει λίγο πιο βαθιά το χέρι του στην τσέπη για να αποκτήσει ένα εντυπωσιακά καλό αυτοκίνητο.

2Διάβασε επίσης

Επίσημο: Subaru WRX STI S209, το δυνατότερο ever

Να θυμίσω ότι κάτω από το καπό υπάρχει ο 2,5-λίτρων boxer τετρακύλινδρος turbo κινητήρας, με το EJ257 μπλοκ. Αυτός αποδίδει 341 άλογα και φοράει ένα μεγαλύτερο κατά 8% turbo της HKS, όπου μπορεί να σηκώνει μεγαλύτερη πίεση, με το το peak να φτάνει τα 18 psi, όταν στο απλό WRX STI αυτή φτάνει τα 16,2 psi. Ακόμα διαθέτει σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, τα οποία είναι ελαφρύτερα και ταυτόχρονα πιο ανθεκτικά. Η ροπή στις μεσαίες στροφές έχει αυξηθεί κατά 10% στις 3.600 σ.α.λ., έτσι ώστε να έχει την ιδανική απόδοση κατά την έξοδο των στροφών σε μια πίστα.

3Διάβασε ακόμη

Όλα τα Impreza STI “S-Series” που έβγαλε η Subaru

O κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru, που διαθέτει εμπρός και πίσω διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Η STI έχει επαναρυθμίσει τα προγράμματα οδήγησης του μοντέλου, που ελέγχονται από το SI-Drive σύστημα. Έτσι, πλέον διαθέτει τα Intelligent (I), Sport (S) και Sport Sharp (S#), με τους μηχανικούς της STI να συστήνουν το Sport για χρήση σε πίστα και το Sport Sharp για αγώνες dragster.