Δύο ημέρες μετά την διαρροή των φωτογραφιών του, η Hyundai παρουσιάσει επίσημα σήμερα το νέο i20. Η τρίτη γενιά του μοντέλου διαθέτει μια εντελώς νέα εμφάνιση, καθώς είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην Ευρώπη που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai, Sensuous Sportiness.

1Σχεδίαση

Αυτή χαρακτηρίζεται από την αρμονία ανάμεσα σε τέσσερα βασικά στοιχεία: τις αναλογίες, την πλατφόρμα, το στυλ και την τεχνολογία. Ο σκοπός αυτής της σχεδιαστικής κατεύθυνσης είναι “να φέρει ενστικτώδη ομορφιά στα μοντέλα της Hyundai, δημιουργώντας συναισθηματική αξία και δίνοντάς τους μια ξεχωριστή εμφάνιση”, αναφέρει η εταιρία.

Το νέο i20 έχει μια πιο δυναμική και sporty εμφάνιση. Η χαρακτηριστική μάσκα στο εμπρός μέρος “τρέχει” οριζόντια προς τα πλάγια, φτάνοντας μέχρι τα LED φωτιστικά σώματα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το αμάξωμα να δείχνει πλατύ και χαμηλό.

Παρατηρώντας το προφίλ, διακρίνεται η τολμηρή γραμμή που διατρέχει τα πλευρά του αμαξώματος και τονίζει τις αναλογίες του αυτοκινήτου. Το πίσω μέρος συμπληρώνεται με οριζόντια σχεδίαση για τα φωτιστικά σώματα, που ενώνονται με το πίσω τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών.

2Εσωτερικό

Στο εσωτερικό συναντάμε δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί με ασύρματη φόρτιση smartphone, ηχοσύστημα της Bose και με τις Bluelink Connected Car Services. Η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας προσφέρεται και σε διάσταση 8″.

3Διαστάσεις

Το νέο i20 είναι κατά 3 εκατοστά πιο φαρδύ, 0,5 εκατοστά πιο μακρύ, κατά 2,4 εκατοστά πιο κοντό, έχει 1 εκατοστό μεγαλύτερο μεταξόνιο, με τον χώρο αποσκευών να είναι αυξημένος κατά 25 λίτρα σε σύγκριση με αυτόν της προηγούμενης γενιάς, φτάνοντας έτσι τα 351 λίτρα.

4Τεχνολογίες

Από πλευράς τεχνολογιών υπάρχει ενεργό cruise control (Intelligent Speed Limit Assist), συστήματα ειδοποίησης αλλαγής και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας ( Lane Keep Assist – Lane Following Assist), σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind-Spot Collision-Avoidance Assist), σύστημα ειδοποίησης διασταυρώσεων (Rear Cross-Traffic Collision Assist) και πρόσθιο σύστημα ειδοποίησης ατυχήματος με δυνατότητα αναγνώριση πεζών (Forward Collision-Avoidance Assist). Επίσης εξοπλίζεται με τα συστήματα Parking Collision-Avoidance Assist, Leading Vehicle Departure Alert, Driver Attention Warning και High Beam Assist.

5Κινητήρες

Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με τον 1.200άρη τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 85 ίππων που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης υπάρχει και ο 1.000άρης GDi turbo τρικύλινδρος κινητήρα βενζίνης απόδοσης 101 και 120 ίππων που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που μειώνει τη κατανάλωση κατά 3 – 4%, και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή με ένα “έξυπνο” 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που απεμπλέκει την επιλεγμένη σχέση όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι, προκειμένου να εξοικονομηθεί καύσιμο.