Η Mercedes-AMG παρουσιάζει επίσημα τη νέα GLA 45 που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 387 και 421 ίππων. Το αυτοκίνητο φορά επιθετικό bodykit, μεγάλα φρένα και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με ζάντες 18″, ενώ η S 19″ και κάτω από το καπό τους φορούν τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο εργοστασιακό κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ και τοποθετείται σε ένα μοντέλο παραγωγής.

Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία M139, έχει χωρητικότητα 1.991 κ.εκ και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η μια αποδίδει 387 άλογα στις 6.500 σ.α.λ με 480 Nm ροπής μεταξύ 4.750 – 5.000 σ.α.λ και η άλλη, η S έκδοση, 421 άλογα στις 6.750 σ.α.λ με 500 Nm ροπής στις 5.000 – 5.250 σ.α.λ. Και στις δύο εκδόσεις το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι στις 7.200 σ.α.λ ενώ έχει σχέση συμπίεσης 9.0:1.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η GLA 45 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η GLA 45 S σε 4,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα στην απλή έκδοση, ενώ με το AMG Driver’s Package αυτή αυξάνεται στα 270 χλμ/ώρα (στην S έκδοση η τελική είναι 270 χλμ/ώρα).

Το S μοντέλο εξοπλίζεται στον βασικό εξοπλισμό με drift mode, με το σύστημα να βρίσκεται στον πρόσθετο στην απλή έκδοση. Επίσης η GLA 45 S διαθέτει έξι προγράμματα λειτουργίας (Slippery, Comfort, Sport, Sport +, Individual, Race), με το ESP να μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.