Στα τέλη του 2019 το γερμανικό Manager Magazin είχε αναφέρει πως η Volkswagen είναι αντιμέτωπη με “τεράστια” προβλήματα στο λογισμικό του ID.3 που θα πωλείται στην Ευρώπη, με την VW να έχει προγραμματίσει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του μοντέλου προς τα τέλη της άνοιξης/αρχές του καλοκαιριού του τρέχοντος έτους.

Ωστόσο ένα νέο δημοσίευμα του Manager Magazin αναφέρει πως η γερμανική εταιρία ίσως θα αναγκαστεί να αναβάλει την έναρξη των πωλήσεων του μοντέλου, επειδή δεν έχει καταφέρει να λύσει τα προβλήματα στο λογισμικό, με το δημοσίευμα να κάνει λόγο πως οι δοκιμαστές οδηγοί της εταιρίας αναφέρουν έως και 300 σφάλματα ημερησίως, κατά τις δοκιμές που διεξάγουν.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Manager Magazin που επικαλείται εμπειρογνώμονες της VW, εντοπίζεται στην βασική δομή του λογισμικού του ID.3, το οποίο αναπτύχθηκε “πολύ βιαστικά”, με στοιχεία του συστήματος να μην κατανοούν το ένα το άλλο και έτσι να εμφανίζονται τα σφάλματα.

Η VW έχει επιστρατεύσει περισσότερους από 10.000 μηχανικούς της, οι οποίοι εργάζονται σε υπερωρίες προκειμένου να λύσουν τα προβλήματα, κάτι που θα μπορούσε να καθυστερήσει την έναρξη των πωλήσεων του ID.3 ακόμη και έναν χρόνο, κάτι που αν συμβεί θα κοστίσει πολύ ακριβά στην Volkswagen, η οποία έχει επενδύσει πάνω στο ID.3 για να καταφέρει να μειώσει τον μέσο όρο εκπομπών του στόλου της.

Το δημοσίευμα θέλει τους μηχανικούς της VW αφού λύσουν τα προβλήματα, να πρέπει να εγκαταστήσουν το νέο λογισμικό στα 20.000 ID.3 που θα έχουν ήδη κατασκευαστεί. Η συγκεκριμένη αναβάθμιση χρειάζεται να γίνει μέσω υπολογιστή, αλλά μετά, κάθε αναβάθμιση θα μπορεί να γίνεται μέσω over-the-air αναβαθμίσεων.