H Porsche παρουσίασε σήμερα την πολυαναμενόμενη 911 Turbo S, τόσο σε Coupe, όσο και σε Cabriolet έκδοση. Στιλιστικά αποκτά νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και αεροτομή, η οποία παράγει 15% περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση.
Το πλάτος της νέας 911 Turbo S έχει αυξηθεί κατά 4,5 εκατοστά μπροστά (1,84 μέτρα) και κατά 2 εκατοστά πίσω (1,9 μέτρα) σε σύγκριση με τη προηγούμενη γενιά, ενώ το βάρος της έχει αυξηθεί κατά 50 κιλά. Το μπροστά μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 4,2 εκατοστά και το πίσω κατά 1 εκατοστό.
Οι μπροστά μονομπούλωνες ζάντες είναι διαστάσεων 21″ με ελαστικά 255/35 και οι πίσω 21″ με ελαστικά 315/30. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της 911 Turbo S που διαθέτει ζάντες διαφορετικού μεγέθους ανάμεσα στους δύο άξονες.
Φέρει το σύστημα Dynamic Chassis Control, carbon-κεραμικά φρένα με δεκαπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκους 420 mm. Στο εσωτερικό υπάρχουν ειδικές ραφές που αποτίουν φόρο τιμής στην 930 Turbo, νέο GT Sport τιμόνι, νέα γραφικά και νέα διακοσμητικά. Επίσης συναντάμε carbon στοιχεία, ασημένιες λεπτομέρειες, σπορ καθίσματα με 18 ηλεκτρικά ελεγχόμενες ρυθμίσεις και οθόνη αφής 10,9″.
Μηχανικά φορά τον νέο twin-turbo 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 800 Nm ροπής. Αυτός είναι κατά 70 άλογα και 50 Nm ροπής δυνατότερος από τον κινητήρα της προηγούμενης 911 Turbo S και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και 500 Nm ροπής στον μπροστά άξονα.
Η ενεργή ανάρτηση (στον βασικό εξοπλισμό) συνδυάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης (και αυτό στον βασικό εξοπλισμό). Στον πρόσθετο εξοπλισμό της 911 Turbo S συναντάμε μια πλειάδα συστημάτων, όπως το σπορ πλαίσιο που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό και νέα σπορ εξάτμιση.
Η τιμή της 911 Turbo S Coupe στη Γερμανία ξεκινά από τις 216.396 ευρώ, ενώ η 911 Turbo S Cabriolet ξεκινά από τις €229.962.