Και ενώ σε όλα τα κράτη του κόσμου οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταματούν προσωρινά την παραγωγή των εργοστασίων τους, ως μέτρο για τον περιορισμό της διασποράς του νέου κορωνοϊού, η Κίνα φαίνεται ότι βρίσκει σιγά σιγά τον ρυθμό της. Και αυτό, παρότι το τελευταίο 24ωρο εμφανίστηκαν στην ασιατική χώρα νέα κρούσματα, και δη στην Ουχάν, την πόλη που θεωρείται η εστία της πανδημίας Covid-19.

Έτσι, σήμερα η Polestar ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή του Polestar 2 στο εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Luqiao της Κίνας. Η μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού sedan έρχεται σχεδόν πέντε μήνες μετά την δοκιμαστική παραγωγή του μοντέλου, όπου όλο αυτό το διάστημα η Σουηδική εταιρία έλεγχε την ακεραιότητα του οχήματος και την ποιότητα της διαδικασίας, ώστε τα αυτοκίνητα της έκδοσης παραγωγής να ανταποκρίνονται στα απαιτητικά πρότυπα της Polestar.

1

Το εργοστάσιο στην πόλη Luqiao ανήκει στην Geely, αλλά την διαχείριση του την έχει η Volvo, και σύμφωνα με την τελευταία αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Polestar αξιοποιεί την τεχνογνωσία των μητρικών εταιρειών.Η Polestar, ως αυτόνομο brand, κατασκευάζοντας δικά της μοντέλα, περιγράφει το εργοστάσιο στη Luqiao ως state of-the-art και φιλικό προς το περιβάλλον εργοστάσιο. Το εν λόγω εργοστάσιο είναι το δεύτερο της εταιρίας στην Κίνα, καθώς διαθέτει άλλο ένα στην πόλη Chengdu, εκεί που συναρμολογείται το Polestar 1.

Το Polestar 2 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε όλον τον κόσμο από το Ιούνιο, αλλά παραμένει άγνωστο αν η πανδημία του Covid-19 επηρεάσει το λανσάρισμα του. Να θυμίσω, η τιμή του ξεκινά από τα €58.800, με το Polestar 2 να είναι ένα τετράπορτο fastback, που τοποθετηθεί απέναντι από το Tesla Model 3.

2

Κατασκευάζεται πάνω στην Compact Modular Architecture (CMA) πλατφόρμα της Volvo και φορά δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 408 άλογα με 660 Nm ροπής. Αυτοί αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 78 kWh που προσφέρουν αυτονομία 500 χλμ ανά φόρτιση στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών WLTP. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο και αυξάνουν την ακαμψία του πλαισίου, ενώ μειώνει και τον αεροδυναμικό θόρυβο κατά 3,7 dB που παράγει το αυτοκίνητο όταν κινείται στον δρόμο, σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.