Τον Ιούλιο του 2006 η Tesla, μια νεοσύστατη start-up και και εντελώς ασήμαντη -τότε- εταιρία, παρουσίασε στο αεροδρόμιο της Santa Monica ένα πρωτότυπο του πρώτου της αυτοκινήτου. Το όνομα του Roadster, το οποίο βασιζόταν στο πλαίσιο ενός Lotus Elise, αλλά μηχανικά φορούσε έναν ηλεκτροκινητήρα με την υπογραφή της.

Σχεδόν δύο χρόνια αργότερα βγήκε στην παραγωγή, αλλά ακόμα και έτσι, δεν έπεισε πολλούς, ωστόσο αυτό το μοντέλο αποτέλεσε την σπίθα για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση και την μαζική παραγωγή τους. Ο Jay Leno ήταν από τους πρώτους που φιλοξένησαν τον Elon Musk στο γκαράζ του, όπου ο Leno διατηρεί την εκπληκτική του συλλογή, γι’αυτό τις προηγούμενες ημέρες ο Αμερικάνος κωμικός και παρουσιαστής ανέβασε στο κανάλι του το video εκείνης της συνέντευξης.

Παράλληλα, ο Leno είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το πρώτο Roadster που προοριζόταν για πελάτη της εταιρίας και να μας μεταφέρει τις απόψεις του. Το Roadster απέδιδε -αρχικά- 185 kW (248 άλογα) και 270 Nm ροπή, που επιτάχυναν το μοντέλο από στάση στα 100 χλμ σε 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 201 χλμ/ώρα. Διέθετε μια μπαταρία 53 kWh, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι η αυτονομία του ήταν στα 370 χλμ., ενώ το βάρος του άγγιζε τα 1.305 κιλά.