Την τελευταία φορά που διάβασες νέα για το Bloodhound, ήταν όταν οι Βρετανοί έψαχναν για μια νέα οικονομική ενίσχυση περίπου 8 εκατομμυρίων λιρών (€9+ εκατομμύρια) για να μπορέσουν αν συνεχίσουν να “τρέχουν” το project. Προφανώς, είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα των μηχανικών να μην χάσει το παράθυρο του Ιουλίου και Αυγούστου για να ξαναβρεθεί στην έρημο Hakskeenpan της Νότιας Αφρικής, προτού οι θερμοκρασίες ανέβουν εξαιρετικά ψηλά, που θα καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία του jet κινητήρα.

Στις περσινές δοκιμές, το Bloodhound κατάφερε να πιάσει 1.011 χλμ/ώρα μέσα σε περίπου 50 δευτερόλεπτα. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο δεν έπρεπε να πάει τόσο γρήγορα, αλλά ο turbofan κινητήρας του Bloodhound ανταποκρίθηκε διαφορετικά απ’ότι θα έπρεπε στην εντολή του γκαζιού στις υψηλότερες ταχύτητες. Έτσι, όταν ο Andy Green άφησε το γκάζι, υπήρχε μια καθυστέρηση μισού δευτερολέπτου μέχρι ότου ο jet κινητήρα σταματήσει να παρέχει πρόωση.

Στο τελευταίο video του Top Gear, ο Green εξηγεί τι χρειάζεται για να ελέγχει το Bloodhound σε τόσο υψηλή ταχύτητα και ρυθμούς επιτάχυνσης, όπου δέχεται σταθερά G επιτάχυνσης. Ακόμα θα ακούσεις τον Green να μας ενημερώνει ότι πάνω στο αυτοκίνητο υπάρχουν 159 αισθητήρες πίεσης αέρα, και να εξηγεί όλες τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν το Bloodhound LSR τόσο ξεχωριστό και πραγματικά ικανό να πιάσει ταχύτητα 1.609 χλμ/ώρα.