Όσο δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από την Mercedes για τον Toto Wolff και για τον Lewis Hamilton όσον αφορά τα σχέδια τους για την επόμενη σεζόν, τόσο τα σενάρια θα πληθαίνουν, ενισχύοντας τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

Τελευταίες αναφορές από τη Γερμανία λένε ότι ο Toto Wolff θα αποσυρθεί από τη θέση του επικεφαλής της ομάδας Mercedes-AMG F1, με τη λήξη του συμβολαίου του στα τέλη του 2020.

1Ανανέωση

Mercedes: Πρόθεση μας να παραμείνουμε στην F1 με επικεφαλής τον Toto Wolff

Μιλώντας πρόσφατα σε αυστριακό μέσο, ο Wolff δήλωσε ότι η συνέχιση του ρόλου ως λειτουργικό στέλεχος στην γερμανική ομάδα είναι αμφισβητήσιμη, τονίζοντας:

Δεν αφορά μόνο για το εάν θα επεκτείνω το συμβόλαιο μου ως διευθυντής της ομάδας, αλλά και τι πρόκειται να κάνουμε με αυτήν την κοινή εταιρεία.

2

Με την κοινή εταιρία ο 48-χρονος Αυστριακός εννοεί φυσικά την ομάδα Mercedes-AMG F1, καθώς ο Wolff κατέχει το 30% των μετοχών της, με το υπόλοιπο 70% να ανήκει στην Daimler. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν έντονες ενδείξεις ότι o Wolff θα εγκαταλείψει τη θέση του ως διευθυντής της ομάδας, αλλά θα εξακολουθήσει να είναι μέλος αυτής, ενδεχομένως ως μέλος του εποπτικού συμβουλίου, έχοντας παρόμοιο ρόλο με αυτόν που είχε ο Niki Lauda. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσε να διατηρήσει το μερίδιο του στην ομάδα της Formula 1.

3

Περνώντας στην πλευρά της γερμανικής εταιρίας, η Formula 1 αποτελεί αντικείμενο εντατικών συζητήσεων στα υψηλά κλιμάκια. Ο διευθύνων σύμβουλος, Ola Kallenius, έχει ήδη καταστήσει σαφές σε οικείο κύκλο του, ότι το πρόγραμμα δεν πρέπει να συνεχιστεί με την τρέχουσα μορφή του. Ωστόσο, η Mercedes θα εξακολουθήσει να συμμετέχει στη Formula 1 ως κατασκευαστής power units. Η Daimler αρνείται ότι υπάρχει ήδη απόφαση “αποχώρησης” από το διοικητικό συμβούλιο, και εκπρόσωπος της δήλωσε γραπτώς κατόπιν αιτήματος:

Οι εικασίες σχετικά με πιθανή απόσυρση από τη Formula 1 παραμένουν αβάσιμες και ανεύθυνες. Η F1 έχει λάβει τα σωστά μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας της νόσου Coivd-19, και της μελλοντικής οικονομικής βιωσιμότητας.

4

Ωστόσο είναι κάτι που κυκλοφορεί για αρκετές εβδομάδες, με την δεδομένη κρίσης του νέου κορωνοϊού, η οποία χτύπησε σκληρά και την Daimler, να επιταχύνει την απόφαση. Η μετοχή της Daimler έχει χάσει μεγάλο μέρος της αξίας της, καθώς τον Ιανουάριο του 2018 η τιμή της ήταν περίπου €75, ενώ στις 20 Μαρτίου του 2020 είχε πέσει στα περίπου €23, κάτι που αντιστοιχεί σε απώλεια αξίας σχεδόν 70%. Από τότε, η μετοχή έχει ανακάμψει, φτάνοντας περίπου στα €36.

Ένα νέο σενάριο που κυκλοφόρησε σήμερα είναι ότι ο Lawrence Stroll θα μπορούσε να αγοράσει το 70% της Daimler στην ομάδα, και να το πληρώσει με τις μετοχές της Aston Martin. Η Daimler συμμετέχει ήδη ως μειοψηφικός μέτοχος στην Aston Martin Lagonda, κατέχοντας το 5% των μετοχών της.

Στο ενδεχόμενο να γίνει κάτι τέτοιο, ο Dimitri Masepin είναι ένας από τους υποψηφίους για την αγορά της Racing Point, καθώς ήθελε να κάνει το ίδιο το 2018, αλλά την “έχασε” από τον Stroll.