Η βρετανική εταιρία βάζει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το όνομα του πολυτελούς μοντέλου της, καθώς μετά από μια δεκαετία παραγωγής, το τελευταία Mulsanne βγήκε από το εργοστάσιο της Bentley στο Crewe, της Αγγλίας, σηματοδοτώντας παράλληλα το τέλος μιας εντυπωσιακής και εξαιρετικής πορείας. Συνολικά, κατασκευάστηκαν στο χέρι πάνω από 7.300 Mulsanne, από τα τέλη του 2009, με την Bentley να παράγει το απόλυτο πολυτελές sedan.

1

Την 1η Ιουνίου, η Bentley κατασκεύασε τον τελευταίο V8 6,75-λίτρων κινητήρα, βάζοντας τέλος μετά από 61 χρόνια, και αυτός ο κινητήρας τοποθετήθηκε στην τελευταία Mulsanne, η οποία είναι η τελευταία από τις μόλις 30 της επετειακής έκδοσης Mulsanne 6.75 Edition By Mulliner.

2

Αυτή είναι βαμμένη σε Rose Gold χρώμα, και θα προστεθεί στο γκαράζ ενός Αμερικάνου. Διαθέτει μαύρα γυαλιστερά στοιχεία, χρωμιομένα διακοσμητικά, νέα γρίλια, το Flying B στο καπό, σκουρόχρωμες απολήξεις εξατμίσεων, ζάντες 21″ και ειδικό ταμπελάκι, υπογεγραμμένο από τον CEO της εταιρίας, Adrian Hallmark. Στο εσωτερικό υπάρχουν διαθέσιμες τέσσερις αποχρώσεις (Imperial Blue, Beluga, Fireglow, Newmarket Tan), ασημένια διακοσμητικά, φωτιζόμενο λογότυπο στο κάτω μέρος των πορτών, μαρσπιέ και ειδικό ταμπελάκι.

Μηχανικά, ο V8 6,75-λίτρων κινητήρας αποδίδει 530 άλογα με 1.100 Nm ροπή. Πλέον, μετά το τέλος της παραγωγής της Mulsanne, η Flying Spur γίνεται η ναυαρχίδα της Bentley, η οποία, όπως όλα τα μοντέλα της εταιρίας, θα αποκτήσει και υβριδικό κινητήρα μέχρι το 2023.