Χθες η Bentley κατασκεύασε τον τελευταίο V8 6,75-λίτρων κινητήρα της, ολοκληρώνοντας την παραγωγή αυτού του κινητήρα, γνωστός και ως L-Series, μετά από 61 χρόνια. Η βρετανική εταιρία κατασκεύασε 36.000 L-Series V8 κινητήρες και ο τελευταίος θα τοποθετηθεί στο τελευταίο Bentley Mulsanne 6.75 Edition By Mulliner που σηματοδοτεί και το τέλος του εμβληματικού sedan.

Ο L-Series V8 κινητήρας παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1959 και σύμφωνα με την Bentley, αναπτύχθηκε προκειμένου να αποδίδει περισσότερη ισχύ από τον τότε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρος, ούτε να καταλαμβάνει περισσότερο χώρο. Ο κινητήρας ζύγιζε 13 κιλά λιγότερο από τον 6κύλινδρο κινητήρα που αντικατέστησε και απέδιδε περίπου 180 άλογα, σχεδόν 50% επιπλέον ιπποδύναμη από τον 6κύλονδρο.

Ο αρχικός κινητήρας είχε χωρητικότητα 6,2-λίτρων και το 1971 η χωρητικότητα αυξήθηκε στα 6,75 λίτρα. Από τότε ο κινητήρας εξελισσόταν συνεχώς και έφτασε να αποδίδει 530 άλογα με 1.100 Nm ροπής.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο V8 με την μεγαλύτερη διάρκεια παραγωγής και πλέον, με τον 6,75-λίτρων εκτός παραγωγής, όλοι οι κινητήρες της Bentley προέρχονται από το VW Group, από τον W12 έως το plug-in υβριδικό V6.