Όπως ακριβώς είχε συμβεί και με τον δεύτερο αγώνα της σεζόν στο Red Bull Ring, όπου είχε ονομαστεί το GP της Στυρίας, έτσι και στο Silverstone o δεύτερος αγώνας στην βρετανική πίστα ονομάζεται 70th Anniversary GP, για τον εορτασμό των 70 χρόνων της Formula 1.
Αυτό γίνεται εξαιτίας ενός άρθρου στο καταστατικό της Formula 1, που αναφέρει ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί ένας αγώνας με το ίδιο όνομα μέσα στην ίδια χρονιά. Το ίδιο συνέβαινε και παλιότερα, όπου είχαμε στο καλεντάρι της F1 το Ευρωπαϊκό GP, το οποίο πραγματοποιείτο σε πίστες όπως η Ίμολα, η Βαλένθια και το Χοκενχάιμ, στις χώρες των οποίων υπήρχε ήδη ένας αγώνας. Αυτό θα συμβεί και σε όποιες άλλες χώρες θα διεξαχθούν δύο GP φέτος (βλέπε Ιταλία με Monza, Mugello και Imola).
Περνώντας στην αγωνιστική δράση, ο Valtteri Bottas -λίγες ώρες μετά το νέο του συμβόλαιο της Mercedes για το 2021– σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην πίστα του Silverstone, με τον teammate του Lewis Hamilton να είναι κατά 0,138 δευτ. αργότερος, και ο Max Verstappen να γράφει χρόνο με την Red Bull του κατά 0,727 δευτ. πιο πίσω από τον Bottas.
Τα Highlights
Η θερμοκρασία αέρα στην περιοχή έφτασε τους 28 βαθμούς και από τις δοκιμές φάνηκε ότι αυτό καταπονεί περαιτέρω τα μαλακά ελαστικά της Pirelli, με τον χρόνο του Bottas να γίνεται με την C4 γόμα, ήτοι την πιο μαλακή εκ των επιλογών για το 70ης επετείου Grand Prix.
Τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στο FP1, και μόλις 0,049 δευτ. πίσω από τον Verstappen, έγραψε ο Nico Hulkenberg, ο οποίος πήρε ξανά τη θέση του Sergio Perez στη Racing Point, εξαιτίας του νέου θετικού αποτελέσματος για τον κορωνοϊό του Μεξικανού. Ο teammate του Γερμανού, Lance Stroll, δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την όγδοη θέση, όντας σχεδόν έξι δέκατα πιο αργός από τον Hulkenberg.
Μεταξύ αυτών των δύο οδηγών της Racing Point, βρέθηκε ο Charles Leclerc στην πέμπτη θέση, μπροστά από τη Red Bull του Alex Albon -ο οποίος παραπονέθηκε για υποστροφή- και τη δεύτερη Ferrari του Sebastian Vettel. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής φάνηκε για ακόμα μια φορά να νιώθει λιγότερο άνετα στο μονοθέσιο της Scuderia, με τη ρύθμιση χαμηλής αεροδυναμικής δύναμης της ομάδας στη SF1000.
Ο Daniil Kvyat ήταν ένατος για την AlphaTauri, μπροστά από τη Renault του Esteban Ocon, που ολοκλήρωσε τη δεκάδα. Σύμφωνα με τον Andreas Seidl της McLaren, η ομάδα επικεντρώθηκε στην αξιολόγηση των ελαστικών και όχι στην επίτευξη χρόνων, γι’αυτό και οι δύο οδηγοί της -οι οποίοι είχαν μπει στο Q3 το περασμένο Σαββατοκύριακο- δεν μπόρεσαν να κάνουν έναν χρόνο μέσα στη δεκάδα, καθώς ο Lando Norris σημείωσε τον 12ο, και ο Carlos Sainz τον 14ο. Ανάμεσα τους ήταν ο Romain Grosjean.
Αποτελέσματα
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:26.166 | 21 | |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:26.304 | +0.138s | 23 |
3 | Max Verstappen | Red Bull Honda | 1:26.893 | +0.727s | 24 |
4 | Nico Hulkenberg | Racing Point Mercedes | 1:26.942 | +0.776s | 25 |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:27.062 | +0.896s | 20 |
6 | Alexander Albon | Red Bull Honda | 1:27.280 | +1.114s | 22 |
7 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:27.498 | +1.332s | 21 |
8 | Lance Stroll | Racing Point Mercedes | 1:27.539 | +1.373s | 26 |
9 | Daniil Kvyat | AlphaTauri Honda | 1:27.653 | +1.487s | 27 |
10 | Esteban Ocon | Renault | 1:27.701 | +1.535s | 23 |
11 | Pierre Gasly | AlphaTauri Honda | 1:27.707 | +1.541s | 23 |
12 | Lando Norris | McLaren Renault | 1:27.846 | +1.680s | 26 |
13 | Romain Grosjean | Haas Ferrari | 1:27.908 | +1.742s | 26 |
14 | Carlos Sainz | McLaren Renault | 1:28.138 | +1.972s | 28 |
15 | George Russell | Williams Mercedes | 1:28.170 | +2.004s | 24 |
16 | Nicholas Latifi | Williams Mercedes | 1:28.226 | +2.060s | 24 |
17 | Daniel Ricciardo | Renault | 1:28.511 | +2.345s | 23 |
18 | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo Ferrari | 1:28.655 | +2.489s | 24 |
19 | Robert Kubica | Alfa Romeo Ferrari | 1:28.960 | +2.794s | 22 |
20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:29.319 | +3.153s | 17 |