Δεν είναι μόνο η Mercedes που έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα κατά την διάρκεια της εξέλιξης του AMG One, καθώς -όπως φαίνεται- και η Aston Martin έχει συναντήσει αρκετές δυσκολίες με την Valkyrie.

To hypercar της βρετανικής εταιρίας παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2017 και ακόμα δεν υπάρχει ένα σαφές χρονοδιάγραμμα για το πότε οι 175 πελάτες της Aston Martin -οι οποίοι έχουν δώσει μια προκαταβολή- θα παραλάβουν το αυτοκίνητο τους.

Η Aston Martin έχει βρεθεί σε αρκετά κακή οικονομική κατάσταση το 2020, καθώς το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους εμφάνισε ζημιές 250 εκατ. ευρώ, ενώ αναθεώρησε προς τα πάνω τις ζημιές του 2019. Παρά την άφιξη του Lawrence Stroll και της μεγάλης περιουσίας του, ο Βρετανός κατασκευαστής αυτοκινήτων έχει σημειώσει πολύ χαμηλές πωλήσεις μέσα στο 2020, ακόμα και πριν από τον Covid-19, και μόνο με προσεκτικό σχεδιασμό αξιοποίησης των πόρων και τη συγκέντρωση τους σε λίγα και κερδοφόρα projects μπορεί να η Aston Martin να δει θετικά πρόσημα στα spreadsheets.

Με την άφιξη του Stroll, η Aston Martin ακύρωσε το project της συμμετοχής της στην hypercar κατηγορία του WEC, ώστε να συμμετάσχει στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα, αλλά και να αξιολογηθεί το νέο, κοινό πρωτάθλημα LMDh, που θα ξεκινήσει το 2022.

Έχουν περάσει πέντε μήνες από την στιγμή που ξεκίνησαν οι δοκιμές σε δημόσιους δρόμους της Valkyrie και πρόσφατα κυκλοφόρησαν αναφορές που λένε ότι το αυτοκίνητο έχει κάποια γενικά προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία ήρθαν στο φως μετά τις αρχικές δοκιμές, ενώ λέγεται επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι δύσκολο στο χειρισμό του.

Υπάρχουν φήμες από τη Μεγάλη Βρετανία ότι το project της Valkyrie θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο, και για να αντισταθμιστεί το κόστος της ανάπτυξης του αυτοκινήτου η εταιρία να προσφέρει ειδικές εκδόσεις για χρήση μόνο στη πίστα, σε ακόμη μικρότερο νούμερο παραγωγής.