Ο νέος CEO της Renault, Luca de Meo, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως ενδέχεται να χρειαστεί να προβεί σε μεγαλύτερες περικοπές από εκείνες που είχαν καθορισθεί στο αρχικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της εταιρείας. Οι νέες περικοπές, αν τελικά αποφασισθούν, θα απομακρύνουν τον κίνδυνο να δημιουργηθούν και άλλες οικονομικές ζημίες στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

O de Meo, που ανέλαβε καθήκοντα CEO τον Ιούλιο, ενημέρωσε τα συνδικάτα και το προσωπικό ότι η αποκατάσταση της κερδοφορίας είναι άμεση προτεραιότητα. Όπως είπε:

Ο στόχος είναι να επιστρέψουμε στο σωστό δρόμο και να επιλύσουμε τα πιο πιεστικά μας προβλήματα το συντομότερο δυνατό: ταμείο και κόστος. Αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε περισσότερο από ό, τι είχε προγραμματιστεί με τις προσπάθειές μας για μείωση του κόστους.

Η Renault αναγνώρισε τον Μάιο ότι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της ήταν μη ρεαλιστικές και ανακοίνωσε σχέδια για περικοπή περίπου 15.000 θέσεων εργασίας, συρρίκνωση της παραγωγής και αναδιάρθρωση γαλλικών εργοστασίων σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης 2 δισ. ευρώ.

Tο αρχικό πρόγραμμα προβλέπει ένα νέο πρόγραμμα οργάνωσης των τεσσάρων μαρκών που το απαρτίζουν, με την μετεξέλιξή τους σε ξεχωριστές επιχειρησιακές μονάδες: Renault, Dacia, Alpine κι ένα νέο οργανισμό, που θα αφορά στις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας. Στόχος είναι η κάθε επιχειρησιακή μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή.

To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.