Η Lotus συνεχίζει την ανάπτυξη της Evija και μας δείχνει το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται στη ιδιόκτητη πίστα της στο Hethel. Το πρώτο βρετανικό ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 2.000 άλογα και 1.700 Nm ροπής, ενώ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά τροχό κάτι που το κάνει τετρακίνητο. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Το hypercar διαθέτει ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, που συμβάλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα 1.680 κιλά, κάνοντας το ελαφρύτερο ηλεκτρικό hypercar του κόσμου. Πατά στο έδαφος με ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με Pirelli Trofeo R ελαστικά, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους της AP Racing.

Έχει μήκος 4.459 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.122 mm, με την μπαταρία του να φορτίζει πλήρως μέσα σε 18 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW. Η Lotus υποστηρίζει πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 8 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 800 kW, αλλά για την ώρα δεν υπάρχει τέτοιος ταχυφορτιστής στην αγορά. Με τον 350 kW ταχυφοριστή, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε 12 λεπτά.

Η μπαταρία κρατιέται δροσερή χάρη σε τέσσερα ψυγεία, με την αυτονομία του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 400 χλμ. Διαθέτει φώτα λέιζερ, ενεργή αεροδυναμική και κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, κρυφό φωτισμό, με τον συνολικό σχεδιασμό να είναι μινιμαλιστικός και φουτουριστικός.

Έχει πέντε διαφορετικά mode λειτουργίας: range, city, tour, sport και track. Στο πρώτο το αυτοκίνητο αποδίδει 1.000 άλογα με 800 Nm ροπής, ενώ η λειτουργία city παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο ισχύος και μειώνει το επίπεδο αναγεννητικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Η λειτουργία tour κάνει το μοντέλο να αποδίδει περισσότερα από 1.400 άλογα και παρέχει αυτόματη εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης. Η sport λειτουργία κάνει την Evija να παράγει 1.700 άλογα με 1.700 Nm ροπής, ενώ η λειτουργία track την κάνει να αποδίδει 2.000 άλογα.