Σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για το παγκόσμιο πρωτάθλημα rally του Group B, για να πάρει homologation το αγωνιστικό θα έπρεπε η κάθε εταιρία να βγάλει στην παραγωγή και μια αντίστοιχη έκδοση δρόμου, σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων τουλάχιστον 200 κομματιών.
Η Lancia Delta S4 Stradale ήταν η έκδοση παραγωγής της αγωνιστικής S4 και πλέον αποτελεί συλλεκτικό αυτοκίνητο, ενώ η τιμή της στο “χρηματιστήριο” των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί. Για παράδειγμα, η συγκεκριμένη που βλέπεις πωλείται στην Γερμανία με τιμή αγοράς τις €850.000, όταν αντίστοιχο αυτοκίνητο το 2017 είχε πουληθεί σχεδόν στη μισή τιμή.
Η Delta S4 Stradale δεν έχει απολύτως καμία ομοιότητα με το αυτοκίνητο παραγωγής της Delta, καθώς o κινητήρας 1,8-λίτρων βρίσκεται στο κέντρο του αμαξώματος, και κάθετη διάταξη. Αυτός φέρει turbocharger και supercharger, με την απόδοση του να αγγίζει τα 250 άλογα στις 6.750 σ.α.λ., και συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το σασί είναι σωληνοειδής κατασκευή χωροδικτυώματος και μοιάζει πολύ με την 037. Χαρακτηριστικά του είναι τα μεγάλα διπλά ψαλίδια εμπρός και διπλή ανάρτηση πίσω (δυο αμορτισέρ σε κάθε πλευρά, με ένα μόνο ελατήριο για κάθε δύο από αυτά). Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο, εν αντιθέσει με αυτό από ανθρακονήματα της αγωνιστικής έκδοσης, από fiberglass και συνολικά το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.200 κιλά.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι παραγωγής 1985 και έχει διανύσει μόλις 11.802 χιλιόμετρα. Είναι βαμμένο σε κόκκινο χρώμα, έχει καφέ Alcantara εσωτερικό και συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα γνησιότητας.