H Nikola Motors έκανε γνωστό πως λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν ληφθεί στην Αριζόνα των ΗΠΑ, για τη μείωση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, αναβάλει την παρουσίαση του Badger. Η εταιρία δεν ανακοίνωσε τη νέα ημερομηνία παρουσίασης, λέγοντας πως αυτή θα εξαρτηθεί από την πορεία των μέτρων που θα ανακοινώσουν οι αρχές της πολιτείας.

Το Badger είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup που τοποθετείται απέναντι από τα Tesla Cybertruck και Rivian R1T, από το ηλεκτρικό pickup της Hummer, από το ηλεκτρικό Ford F-150 και από τα άλλα ανάλογα pickup.

Το Nikola Badger θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα διαθέτει το κλασικό ηλεκτρικό setup, με την μπαταρία να του χαρίζει μια αυτονομία της τάξης των 300 μιλίων (483 χλμ.), ενώ η δεύτερη θα φέρει ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για την παραγωγή της ενέργειας, και μια μπαταρία για την αποθήκευση αυτής. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση ανακοινώνεται στα 600 μίλια (966 χλμ.), 300 μίλια από τη μπαταρία και 300 μίλια από τα 8 κιλά υδρογόνου που θα χωρούν οι δεξαμενές του.

Το μήκος του αγγίζει τα 5.890 χλστ., το πλάτος του τα 2.180 χλστ., και το ύψος του τα 1.870 χλστ., ενώ το πλάτος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται σε 1.560 χλστ. Η απόδοση του συνόλου θα είναι 455 άλογα, με το peak της να εκτοξεύεται στα 906 άλογα, ενώ η ροπή του θα φτάνει τα 1.330 Nm. Για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ/ώρα) θα χρειάζεται μόλις 2,9 δευτ., με την χωρητικότητα της μπαταρία ιόντων-λιθίου να είναι 160 kWh, ενώ η ισχύς του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου ανέρχεται σε 120 kW (161 άλογα).

Η εταιρία ανακοινώνει ότι θα μπορεί να λειτουργεί σε θερμοκρασίες έως -29 βαθμούς Κελσίου χωρίς απώλειες του συστήματος και χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της μπαταρίας. Η ικανότητα ρυμούλκησης του θα ξεπερνά τα 3.600 κιλά.