Η Singer Vehicle Design κάνει “χρυσές δουλειές” προσφέροντας restomoded μοντέλα της Porsche 911 των 70’s. Η Gunther Werks κάνει κάτι αντίστοιχο για την τελευταία αερόψυκτη 911, την 993. Η εταιρία από το Garden Grove της Καλιφόρνια των ΗΠΑ τοποθετεί full-carbon σώμα, μειώνοντας το βάρος του αμαξώματος κατά σχεδόν 270 κιλά, ενώ παράλληλα βελτιώνει σημαντικά και το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Έτσι, μετά τον εκπληκτικό χρόνο που έγραψε στην πίστα του Willow Springs το περασμένο καλοκαίρι, η Gunther Werks πήγε και στη Laguna Seca για να μας δείξει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου της. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η ομάδα της Gunther Werks επισκέφτηκε την διάσημη αμερικάνικη πίστα, καθώς η πρώτη φορά ήταν τον Απρίλιο του 2019, όταν το αυτοκίνητο είχε πετύχει χρόνο 1:33,10.
Στην δεύτερη προσπάθεια της, η οποία έγινε την περασμένη εβδομάδα, η Gunther Werks πήγε ένα αναβαθμισμένο αυτοκίνητο (αεροδυναμική, χαρτογράφηση κινητήρα, setup αναρτήσεων), και ο Randy Pobst κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:30,99. Ο συγκεκριμένος χρόνος καθιστά το αυτοκίνητο την ταχύτερη αεροψυκτή, street-legal 911 που έχει μπει στη Laguna Seca.
Μηχανικά, η εμβληματική 993 εξοπλίζεται με έναν 3,6-λίτρων ατμοσφαιρικό, επίπεδο κινητήρα, απόδοσης 270 ίππων, με την Gunther Werks να τον υπερκυβίζει στα 4,0-λίτρα, και την απόδοση του να αυξάνεται στα 435 άλογα και 454 Nm ροπή, με τον περιοριστή στροφών να ενεργοποιείται στις 8.100 σ.α.λ. Εκτός της μηχανικής αναβάθμισης, η Gunther Werks “φουσκώνει” την 993 με ένα widebody kit για να έρθει πιο κοντά στην GT2.