Η Kia παρουσιάζει τους νέους εταιρικούς στόχους και τη μελλοντική στρατηγική της

Σχετικά άρθρα

Σχεδόν δέκα ημέρες μετά την αποκάλυψη του νέου λογότυπου της, η Kia ανακοίνωσε σήμερα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους στόχους και τις φιλοδοξίες της για το μέλλον κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής εκδήλωσης.

Υποστηριζόμενη από το νέο κύριο σλόγκαν, “Movement that inspires”, η εταιρία αποκάλυψε νέα στοιχεία μιας στρατηγικής που θα της επιτρέψει να ξεπεράσει την κατασκευή οχημάτων για να δημιουργήσει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για τους πελάτες.

Σηματοδοτώντας την απομάκρυνση της μάρκας από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο, η Kia ανακοίνωσε ένα νέο εταιρικό όνομα, και αφαίρεσε το “Motors” από την επωνυμία της. Έτσι, το Kia Motors Corporation γίνεται “σκέτο” Kia, ώστε να επεκταθεί σε νέους και αναδυόμενους επιχειρηματικούς τομείς δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πελατών.

Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες, η Kia θα προωθήσει ταυτόχρονα και την πιο βιώσιμη παραγωγή μέσω της χρήσης καθαρής ενέργειας και ανακυκλώσιμων υλικών.

Στο πλαίσιο των νέων της στόχων, η Kia θα ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών για το πώς κινούνται και πώς η κίνησή τους επηρεάζει τον κόσμο γύρω τους. Η νέα στρατηγική της Kia είναι να ανταποκρίνεται και να αναπτύσσει σε αυτές τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών των πελατών σε αγορές σε όλο τον κόσμο.

Έτσι θα προσφέρεται μεγαλύτερη πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας με γνώμονα το περιβάλλον που θα καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες σε όλο τον κόσμο για ευέλικτες, προσαρμόσιμες, εξατομικευμένες λύσεις κινητικότητας, που υποστηρίζονται από δεδομένα και νέες τεχνολογίες.

Η Kia επικεντρώνεται στην αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) και σχεδιάζει να ενισχύσει την παγκόσμια γκάμα προϊόντων της με την παρουσίαση επτά νέων ηλεκτρικών έως το 2027.

Τα νέα αυτά μοντέλα θα περιλαμβάνουν μια γκάμα επιβατικών οχημάτων, SUV και MPV σε πολλές κατηγορίες. Καθένα τους θα ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία για μεγάλη αυτονομία και ταχυφόρτιση με τη χρήση της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας (E-GMP) του Hyundai Motor Group.

Το πρώτο από τα ηλεκτρικά επόμενης γενιάς της Kia θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021. Αυτό θα διαθέτει σχεδιασμό εμπνευσμένο από crossover, αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση υψηλών ταχυτήτων διάρκειας κάτω των 20 λεπτών.

Επίσης θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο της Kia. Με την αυξανόμενη γκάμα των ηλεκτρικών της, η Kia στοχεύει σε μερίδιο 6,6% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών έως το 2025 και παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις 500.000 ηλεκτρικών έως το 2026.

Εκτός των παραπάνω, η Kia αναπτύσσει επίσης μια γκάμα νέων ειδικών οχημάτων (PBV) για εταιρικούς πελάτες. Αυτά τα εξειδικευμένα οχήματα θα βασίζονται σε ευέλικτες πλατφόρμες “skateboard” και θα έχουν μεταβλητά αμαξώματα, σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κινητικότητας ενός ευρέος φάσματος εταιρικών στόλων, σε συνεργασία με τις Canoo και Arrival.

Η ζήτηση για PBV αναμένεται να πενταπλασιαστεί έως το 2030 λόγω της ταχείας και διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών κοινής χρήσης αυτοκινήτων.

Επίσης η Kia θα αποκαλύψει τις επόμενες εβδομάδες περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης των μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών της, η οποία θα αντικατοπτρίζει το μετασχηματισμό της μάρκας.

Τέλος, η Kia ενισχύει την υποστήριξη και τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που παρέχουν παγκόσμιες λύσεις κινητικότητας, διαφοροποιώντας τις υπηρεσίες κινητικότητας σε παγκόσμιες στρατηγικές περιοχές.

Το 2018, η εταιρεία επένδυσε στην Grab, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, παράδοσης φαγητού και λύσεων πληρωμής στη Νοτιοανατολική Ασία. Το Μάρτιο του 2019 έκανε το ίδιο με την Ola, μια ινδική εταιρεία που προσφέρει κοινή χρήση οχημάτων (peer-to-peer ridesharing), υπηρεσίες μεταφοράς, ταξί, παράδοση φαγητού.

Άλλες υπηρεσίες κινητικότητας συμπεριλαμβάνουν τη WiBLE, μια κοινοπραξία κοινής χρήσης αυτοκινήτων με τη Repsol, τη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία της Ισπανίας, στη Μαδρίτη. H Wible, που δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 2018, αξιοποιεί 500 Kia Niro Plug-in Hybrid μέσω μιας διαδικασίας που επιτρέπει στους χρήστες να τα νοικιάζουν χωρίς δεσμεύσεις και να τα επιστρέφουν εντός της περιοχής εξυπηρέτησης.

Το WiBLE παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα κοινής κινητικότητας στην Ευρώπη, με περισσότερα από 130.000 μέλη. Μια νέα υπηρεσία, η KiaMobility, παρουσιάστηκε σε όλη την Ιταλία και τη Ρωσία το Σεπτέμβριο του 2020, επιταχύνοντας το μετασχηματισμό της εταιρείας σε πάροχο λύσεων κινητικότητας ενώ τα επόμενα χρόνια θα επεκταθεί και σε πολλές άλλες χώρες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Kia μας δείχνει καμουφλαρισμένο το Tasman

Η Kia έδωσε στη δημοσιότητα ένα μικρό video του Tasman, κρύβοντας το κάτω από ένα περίτεχνο καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2025 και...

H Kia κάνει δοκιμές του Tasman στην Αμερική

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, η Kia ανακοίνωσε το όνομα του πολυαναμενόμενου pickup που ετοιμάζει, το οποίο θα λέγεται Tasman. Αυτό είναι το πρώτο pickup στην...

Αυτό είναι το Kia EV5 GT

Κυκλοφόρησαν οι δύο πρώτες φωτογραφίες της γρήγορης, GT έκδοσης του Kia EV5, με το αυτοκίνητο να διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον μπροστά να παράγει...

Kia Tasman: Το όνομα του πρώτου pickup της εταιρίας

Η Kia ανακοίνωσε σήμερα το όνομα του πολυαναμενόμενου pickup της που ετοιμάζει, το οποίο θα είναι Tasman. Αυτό είναι εμπνευσμένο από την ομορφιά και...