James Key: Η Mercedes έδωσε φανταστική βοήθεια στη McLaren για την τοποθέτηση του power unit της

Σχετικά άρθρα

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα της F1 για το 2020, το GP Αυστραλίας εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, ήταν η απαρχή για ένα ντόμινο ενεργειών και αποφάσεων που έκριναν πολλά τόσο για την περσινή χρονιά, όσο και για τις μελλοντικές. Όπως ξέρεις, εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, FIA και Formula 1 αναγκάστηκαν να μεταθέσουν για το 2022 την ισχύ των νέων κανονισμών που θα διέπουν το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα του πλανήτη.

Παράλληλα, οι ομάδες συμφώνησαν να παγώσει η εξέλιξη του πλαισίου, των κιβωτίων ταχυτήτων και των αναρτήσεων έως τα τέλη του 2021, κάτι που σημαίνει ότι τα μονοθέσια του 2021 θα είναι πρακτικά ίδια με αυτά της σεζόν του 2020, με τις ομάδες να έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν μόνο την αεροδυναμική των μονοθέσιων τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές εντοπίζονται στο δάπεδο των μονοθέσιων, στους πίσω αερααγωγούς φρένων και στους διαχύτες, με τις ομάδες να έχουν κατά νου και το όριο του προϋπολογισμού που θα τεθεί σε ισχύ φέτος, και ορίζεται στα 145 εκατομμύρια δολάρια.

Στο τέλος του 2020, όμως, έληξε το συμβόλαιο της McLaren F1 Team με την Renault για την παροχή power units από την δεύτερη στην πρώτη, καθώς η βρετανική ομάδα έχει συμφωνήσει από τον Σεπτέμβριο του 2019 να τοποθετήσει από το 2021 τα power units της Mercedes στα μονοθέσια της. Για το λόγο αυτό, η McLaren έχει πάρει την άδεια να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές στο σασί του μονοθέσιου της, έτσι ώστε να μπορέσει να τοποθετήσει το power unit της γερμανικής εταιρίας, με τον επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, να έχει δηλώσει στο παρελθόν:

Θα έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές στο μονοθέσιο μας για να προσαρμόσουμε τον κινητήρα της Mercedes.

Ωστόσο, ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, αποκάλυψε ότι η ομάδα του έχει σημειώσει καλή πρόοδο στην εξέλιξη του φετινού μονοθέσιο, με τη βοήθεια της “φανταστικής” συμβολής της Mercedes, τονίζοντας:

Ναι, είμαστε σε λογική κατάσταση, νομίζω. Είμαστε εκεί που θα περιμέναμε κανείς να είμαστε αυτή τη στιγμή του έτους, παρά τις προφανείς καθυστερήσεις που είχαμε. Κανονικά θα θέλαμε να ξεκινήσουμε νωρίτερα από ό, τι κάναμε. Προφανώς δεν ξεκινήσαμε τόσο νωρίς όσο θα θέλαμε, αλλά νομίζω ότι τα καταφέραμε καλά.

Η αλληλεπίδραση με τη Mercedes έχει υπάρξει φανταστική, ήταν εξαιρετικά υποστηρικτικοί, αναγνώρισαν το γεγονός ότι είχαμε σύντομα χρονοδιαγράμματα. Συνεργαστήκαμε πολύ αποτελεσματικά τους τελευταίους μήνες. Νομίζω ότι βρισκόμαστε εκεί που θα περιμέναμε να είμαστε με την ωριμότητα της τοποθέτησης του κινητήρα και των ανταλλακτικών που ήδη κατασκευάζουμε για το 2021.

Η McLaren δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ημερομηνία παρουσίασης του νέου μονοθέσιου, αλλά έκανε γνωστό μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ότι αυτό θα ονομαστεί MCL35M.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr