Όταν το 2012 η Tesla παρουσίασε το Model S ο Peter Rawlinson ήταν εκεί ως αντιπρόεδρος της εταιρίας και επικεφαλής μηχανικός της. Ένα χρόνο αργότερα έφυγε για την Lucid Motors, και o Rawlinson σήμερα κατέχει σε αυτήν τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου (CEO), καθώς του επικεφαλής τεχνολογίας (CTO).

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Rawlinson τόνισε ότι όπως γνώριζε -πριν δέκα χρόνια- ότι η Tesla ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό, έτσι και σήμερα θεωρεί ότι η Lucid κερδίζει τον “τεχνολογικό αγώνα”, κάτι που την φέρνει μπροστά από την Tesla.

Εκτός αυτού, ο Rawlinson επανέλαβε ότι η Tesla και το Model S δεν είναι άμεσος ανταγωνιστής της Lucid και του Air, αλλά η Mercedes με την S-Class. Όσον αφορά την τεχνολογία, ο κόσμος θεωρεί και υποστηρίζει ότι η μεγαλύτερη αυτονομία δείχνει ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο.

Ο Rawlinson το αμφισβητεί αυτό και σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lucid, ο καλύτερος τρόπος μέτρησης της τεχνολογικής επίδοσης θα ήταν η ενεργειακή απόδοση, και ότι το Air μπορεί να διανύσει περισσότερα από 4,5 μίλια (7,2 χλμ.) ανά kWh, ενώ το Tesla Model S επιτυγχάνει 4 μίλια (6,4 χλμ.) ανά kWh.

Το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθεί η Lucid είναι ενός niche κατασκευαστή και θέλει να είναι -αρχικά- μικρή αλλά με μεγάλα περιθώρια κέρδους. Όταν συγκεντρώσει αρκετά χρήματα, θα επιτύχει υψηλότερους όγκους παραγωγής, με τον Rawlinson να είναι σίγουρος ότι αυτό θα λειτουργήσει όπως έχει προγραμματιστεί.

Τέλος η Lucid έκανε γνωστό πως οι ευρωπαϊκές παραδόσεις του Air θα ξεκινήσουν είτε προς τα τέλη του 2021, είτε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022.