Τον Μάιο του 2020 ένα Honda S2000 CR του 2008 με 2.047 χλμ. πουλήθηκε για 80.325 δολάρια, και έγινε το ακριβότερο S2000 που πουλήθηκε ποτέ, καθώς ένα “απλό” S2000 του 2000 με μόλις 54 χλμ. που βγήκε σε δημοπρασία τον περασμένο μήνα δεν έπιασε την επιθυμητή τιμή και δεν πουλήθηκε ποτέ.

Σήμερα, όμως, βλέπουμε ένα ακόμα S2000 CR -αυτή τη φορά του 2009- το οποίο έχει βγει σε διαδικτυακή δημοπρασία μέσω του Bring A Trailer, και έχει αρκετές πιθανότητες να γίνει αυτό το ακριβότερο S2000. Ο λόγος είναι φυσικά η αψεγάδιαστη κατάσταση του, που είναι απόρροια της ελάχιστης χρήσης του, καθώς μέσα σε αυτά τα 12 χρόνια έχει διανύσει μόλις 1.585 χλμ.

H Honda ολοκλήρωσε την παραγωγή του S2000 στις αρχές του 2009, και παρότι έχουν περάσει περισσότερα 12 χρόνια από τότε, το ιαπωνικό roadster εξακολουθεί να εντυπωσιάζει τους ιδιοκτήτες του. Δύο χρόνια πριν την κατάργηση του, και πιο συγκεκριμένα στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2007, η Honda παρουσίασε την Club Racer (CR) έκδοση του, η οποία αποτέλεσε την πρώτη έκδοση εξοπλισμού, εκτός από την μια που διατίθετο στο μοντέλο.

Οι αλλαγές του S2000 CR περιλαμβάνουν μια κοντύτερη κρεμαργιέρα για το τιμόνι, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μαύρα μπουλόνια, νέες -πιο σκούρες- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE070 διαστάσεων 255/40,”διάφανα” πλευρικά φλας και σκληρότερη ανάρτηση. Ακόμα, φορά νέο bodykit, που αποτελείται από επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter και μεγάλη αεροτομή.

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί με μια hard top, κάτι που ήταν προαιρετική στο S2000, αλλά έγινε το σήμα κατατεθέν της CR έκδοσης. Η Honda έχει αναβαθμίσει και τον λεβιέ του 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος είναι 12,6 χλστ. πιο χαμηλός και μειώνει κατά 6% τη διαδρομή αλλαγής ταχύτητας σε σύγκριση με το “συμβατικό” S2000, αλλά αυξάνει κατά 10% την δύναμη για τις αλλαγές.

Στο εσωτερικό, το S2000 CR ήταν διαθέσιμο μόνο με μαύρες και κίτρινες alcantara επενδύσεις, ενώ υπάρχουν και ψεύτικες carbon λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, συναντάμε ένδειξη στον πίνακα οργάνων που δείχνει πότε ο κινητήρας πιάνει το peak της απόδοσης του.

Τέλος, για να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, δεν υπάρχει εφεδρικός τροχός, ενώ το air condition και το ηχοσύστημα βρισκόταν στον πρόσθετο εξοπλισμό, Έτσι, το βάρος ήταν μειωμένο κατά 41 κιλά, σε σχέση με το κανονικά S2000.

Μηχανικά, στην Αμερική, το μοντέλο φορούσε τον 2,2-λίτρων VTEC ατμοσφαιρικό κινητήρα (F22C1), απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 8.200 σ.α.λ. O υπεύθυνος του project του S2000, Shigeru Uehara, είχε δηλώσει ότι η CR έκδοση τοποθετείτο ανάμεσα στην Type S και στην υποθετική Type R, έκδοση που η Honda δεν παρουσίασε ποτέ επίσημα.

Η παραγωγή του S2000 CR περιορίστηκε στα 699 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 668 το 2008 και τα 31 το 2009. Από αυτά, τα 200 ήταν βαμμένα στο μπλε (Apex Blue Pearl) χρώμα, τα 140 σε κίτρινο (Yellow Pearl), τα 269 σε μαύρο (Berlina Black) και τα 90 σε άσπρο (Grand Prix White).

Το συγκεκριμένο είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το υψηλότερο bid είναι στα 65.500 δολάρια, αλλά η δημοπρασία θέλει ακόμη έξι ημέρες για να ολοκληρωθεί, κάτι που σημαίνει ότι λογικά θα ξεπεράσει τις 80.000 δολάρια.