Το αμερικάνικο Edmunds θέλησε να διαπιστώσει ποια είναι η πραγματική αυτονομία 17 ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς και να συγκρίνει την αυτονομία με αυτή που ανακοινώνει η EPA.

Το μοντέλο που έχει την μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία από την αυτή που ανακοινώνει η EPA είναι η Porsche Taycan 4S με 520 χλμ, 193 περισσότερα από τη βαθμολογία της EPA.

Όλα τα αυτοκίνητα της δοκιμής, εκτός των Tesla, διένυσαν περισσότερα χιλιόμετρα από τις εκτιμήσεις της EPA, με την Tesla να μην είναι ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα και να κατηγορεί το Edmunds πως σταμάτησε τις δοκιμές τους μόλις μηδένισε η ένδειξη της αυτονομίας, με την εταιρία να λέει πως η δοκιμή έπρεπε να συνεχιστεί μέχρις ότου εξαντληθούν οι μπαταρίες τους.

Ως απάντηση το Edmunds επανέλαβε τη δοκιμή με ένα Tesla Model Standard Range Plus, ένα Model 3 Long Range και ένα Model Y Performance, μαζί με ένα Ford Mustang Mach-E και ένα Volkswagen ID.4 για σύγκριση.

Το οχήματα κινούνταν σε μια διαδρομή 12,1 χλμ με σταθερή ταχύτητα 105 χλμ/ώρα. Το Model Y Performance διήνυσε 20,3 χλμ περισσότερα από τη στιγμή που η ένδειξη της αυτονομίας έδειξε 0, το ID.4 διήνυσε επιπλέον 20,8 χλμ, το Mustang Mach-E επιπλέον 11,7 χλμ, το Model 3 Standard Range Plus επιπλέον 28,3 χλμ και το Model 3 Long Range επιπλέον 41,7 χλμ. Αυτό σημαίνει πως τα μοντέλα της Tesla μπορούν να ανταποκριθούν στις εκτιμήσεις της EPA, με το Edmunds να καταλήγει πως δεν γνώριζε, ούτε η Tesla αναφέρει πουθενά, πως τα μοντέλα της μπορούν να διανύσουν επιπλέον χιλιόμετρα από τη στιγμή που η ένδειξη αυτονομίας δείξει 0.