Το περασμένο Σάββατο, ο Leclerc κατάφερε να κατακτήσει την pole position στις κατατακτήριες για το GP Μονακό, αλλά το ατύχημα του στην έξοδο των στροφών της πισίνας εμπόδισε τους οδηγούς που βρίσκονταν στην γρήγορη προσπάθεια τους να βελτιώσουν τον χρόνο τους και ίσως να πάρουν την pole από τον Μονεγάσκο.

Το παραπάνω συμβάν έφερε στην επιφάνεια έναν κανόνα που εφαρμόζεται σε πρωταθλήματα των Η.Π.Α όπως το IndyCar και το IMSA, ο οποίος αναφέρει ότι ο οποιοσδήποτε οδηγός προκαλέσει κόκκινη σημαία στις κατατακτήριες διαγράφεται αυτομάτως ο ταχύτερος χρόνος του.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι Max Verstappen και Valtteri Bottas έχασαν την ευκαιρία -εξαιτίας της κόκκινης σημαίας- να προκαλέσουν τον Leclerc για την pole, δήλωσαν ότι δεν βρίσκουν κανένα απολύτως λόγο η F1 να υιοθετήσει τον κανόνα που υπάρχει στην Αμερικής.

Όμως, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, θέλοντας να παίξει “παιχνίδια μυαλού” πιστεύει ότι θα ήταν έξυπνο για την F1 να σκεφτεί μια αναθεώρηση του κανόνα, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση. Από την άλλη, ο διευθυντής αγώνων της FIA, Michael Masi ερωτηθείς αν η F1 θα εξετάσει το ενδεχόμενο να εισαγάγει έναν παρόμοιο κανόνα στο μέλλον, είπε ότι αυτός θα εξεταστεί ως μέρος των τακτικών συζητήσεων της ομάδας του, τονίζοντας:

Όπως όταν προκύπτουν όλα, η FIA, η Formula 1 και οι ομάδες εξετάζουν τα πάντα και το αξιολογούν ως προς την αξία του. Ναι, ξέρω τον κανόνα των IndyCar, ο οποίος είναι επίσης κανόνας σε πολλές άλλες διεθνείς σειρές και πρωταθλήματα της FIA σε όλο τον κόσμο. Θα το εξετάσουμε και, μαζί με όλους τους βασικούς ενδιαφερόμενους, θα αποφασίσουμε εάν είναι κατάλληλος για την F1 ή όχι.