Η Hyundai ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την διάθεση των απλών εκδόσεων του Veloster στην αγορά των Η.Π.Α., προσφέροντας μόνο την “καυτή” έκδοση του, το Veloster N. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Hyundai πληρώνει τους αντιπροσώπους της για να τους βοηθήσει να απαλλαγούν από τα Veloster που βρίσκονται στο στοκ τους, ενώ παράλληλα είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα κανονικό Veloster σε απόθεμα σε κάποιον αντιπρόσωπο. Αυτά είναι δύο σημάδια της πιθανής -μελλοντικής- κατάργησης του αυτοκινήτου.

Η Hyundai καταργεί τις εκδόσεις 2.0, 2.0 Premium, R-Spec, Turbo και Ultimate, αφήνοντας μόνο το Veloster N. Το τελευταίο φορά έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 275 ίππων με 353 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT -υγρού τύπου- διπλού συμπλέκτη.

Με το DCT κιβώτιο αποδίδει 7% περισσότερη ροπή σε σύγκριση με την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Η αύξηση της ροπής από τα 353 Nm έχει αυξηθεί στα 377 Nm, οφείλεται στη λειτουργία N Grin Shift (NGS) και έχει διάρκεια 20 δευτερολέπτων. Η ιπποδύναμη παραμένει στα 250 άλογα στην απλή έκδοση και στα 275 άλογα στην έκδοση Performance.