Στις αρχές Αυγούστου, λίγο μετά την έναρξη του καλοκαιρινού διαλείμματος, η Scuderia Ferrari αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να φέρει μια σημαντική αναβάθμιση του power unit της SF21 μέσα στη τρέχουσα σεζόν. Σήμερα, έγινε γνωστό ότι το νέο υβριδικό power unit της ιταλικής ομάδας θα κάνει το ντεμπούτο του στο επικείμενο GP, στην πίστα του Sochi της Ρωσίας.
Ο νέος κινητήρας θα τοποθετηθεί μόνο στο μονοθέσιο του Charles Leclerc, με την Ferrari να τοποθετεί στον Μονεγάσκο τον τέταρτο κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι θα πάρει ποινή και θα εκκινήσει στο ρωσικό Grand Prix από το τέλος του grid. Αντίθετα, ο teammate του Carlos Sainz, θα αγωνιστεί με την προηγούμενη αναβάθμιση του κινητήρα. Ωστόσο, αναμένεται να τον “φορέσει” στο επόμενο Grand Prix, στην Τουρκία, κάτι που -αν συμβεί- θα εκκινήσει και αυτός από το τέλος του grid επίσης.
Να θυμίσω, ότι παρότι υπάρχει ο περιορισμός από τους κανονισμούς για τους κατασκευαστές κινητήρων να φέρουν μόνο μια αναβάθμιση του κινητήρα σε σχέση με πέρυσι, η Ferrari μέχρι στιγμής δεν είχε παρουσιάσει ακόμα όλες τις αλλαγές που έχει προγραμματίσει για το 2021.
Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές κινητήρων έφεραν τις αναβαθμίσεις τους στην αρχή του έτους, και έτσι οι κινητήρες τους πρέπει να τηρούν τις ίδιες προδιαγραφές καθ’όλη την διάρκεια της σεζόν. Η Ferrari αντ ‘αυτού χρησιμοποιεί -μέχρι σήμερα- ορισμένα στοιχεία που είχε ο κινητήρας του 2020. Έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο μερικά αναβαθμισμένα μέρη στον πολύ βελτιωμένο κινητήρα του 2021, επιτρέπεται στην ιταλική ομάδα να εισαγάγει νέα στοιχεία, όταν φέρει την τελική έκδοση του power unit της.