Η Honda εισήλθε στον χώρο των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων με το Honda e, με το κόμπακτ μοντέλο να εξοπλίζεται με προηγμένη τεχνολογία που το κάνει ασφαλέστερο, εξυπνότερο, εναρμονισμένο με τις ανάγκες του σήμερα. Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, η οποία θα προσφέρει μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2023, ενώ θέλει έως το 2040 να διαθέτει στην αγορά μονάχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Έως το 2030 η Honda θέλει το 40% των ετήσιων πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα -ηλεκτρικά (BEV) και υδρογόνου (FCEV)- με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 80% έως το 2035 και στο 100% έως το 2040.

Επιστρέφοντας στο Honda e, το αυτοκίνητο είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που διαθέτει κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες, που προσφέρουν σημαντικά οφέλη στους τομείς της ασφάλειας, της αεροδυναμικής και της χωροταξίας.

Το Honda e προσφέρει επίσης το Single Pedal Control System που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει ομαλά, να επιβραδύνει και να σταματά το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Χάρης της τεχνολογίας αυτής, αυξάνεται η οδηγική απόλαυση και η άνεση όταν το αυτοκίνητο κινείται στους δρόμους των πόλεων, με τον γραμμικό έλεγχο επιβράδυνσης να αυξάνει την ευελιξία απόκρισης, με αποτέλεσμα μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Ένα ακόμα σύστημα υποστήριξης που φέρει το Honda e είναι το Honda Parking Pilot που βοηθά τον οδηγό να εντοπίζει τον κατάλληλο χώρο στάθμευσης και στη συνέχεια να παρκάρει εκεί το αυτοκίνητό του με τους σωστούς ελιγμούς. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση τεσσάρων καμερών και 12 αισθητήρων υπερήχων. Μία multi-view κάμερα ανιχνεύει τη λευκή γραμμή ενός σημείου στάθμευσης, ενώ οι αισθητήρες αναγνωρίζουν τον πραγματικό χώρο στάθμευσης.

Συνολικά, το Honda e προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού στην κατηγορία του, με το Honda Sensing να διαθέτει τα συστήματα:

Lead Car Departure Notification System: ειδοποιεί τον οδηγό πότε το προπορευόμενο αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται.

Collision Mitigation Throttle Control: αποτρέπει την ξαφνική εκκίνηση προς τα εμπρός ή με όπισθεν αν υπάρχει εμπόδιο στην πορεία του.

Low Speed Brake Function: εφαρμόζει πίεση πέδησης έκτακτης ανάγκης σε εμπρόσθια ή όπισθεν πορεία, με χαμηλή ταχύτητα.

Collision Mitigation Brake System (CMBS): βοηθά στην αποφυγή μιας σύγκρουσης με αυτοκίνητα και πεζούς. Το σύστημα υποστηρίζει νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών όταν δεν υπάρχει φωτισμός στο δρόμο, και εφαρμόζει πίεση πέδησης όταν αντίθετα ερχόμενα αυτοκίνητα διασχίζουν το δρόμο ή εισέρχονται στην πορεία του αυτοκινήτου.

Adaptive Cruise Control (ACC): επιτρέπει στο αυτοκίνητο να συμβαδίζει και να ακολουθεί την υπόλοιπη κυκλοφορία με χαμηλές ταχύτητες.

Lane Keep Assist System (LKAS): χρησιμοποιείται σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους, καθώς και σε αυτοκινητόδρομους πολλαπλών λωρίδων, για να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας, και λειτουργεί από 72 χλμ/ώρα μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του οχήματος.

Intelligent Speed Limiter (ISL): ελέγχει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με αυτή που έχει ορίσει ο οδηγός ή κάτω από το όριο ταχύτητας που αναγράφεται σε μία πινακίδα.

Road Departure Mitigation System (RDMS): ανιχνεύει τα όρια των λωρίδων και βοηθά τον οδηγό να μην απομακρυνθεί από το λωρίδα του.

Traffic Sign Recognition (TSR): εμποδίζει την ξαφνική επιτάχυνση λόγω έλλειψης προσοχής και επαναφέρει τη συγκέντρωση του οδηγού.

Auto High-Beam Headlights: ανιχνεύει προπορευόμενα οχήματα και αλλάζει αυτόματα μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων.

Σε περίπτωση ατυχήματος, η γκάμα προηγμένων υπηρεσιών συνδεσιμότητας περιλαμβάνει επίσης Impact Alert και E-Call για κλήση οδικής βοήθειας έκτακτης ανάγκης.