Ηλεκτρική Lancia Delta Integrale από την GCK Exclusiv-e

Σχετικά άρθρα

Η GCK Exclusiv-e δημιουργεί μια ηλεκτρική restomod της Lancia Delta Integrale. Το μοντέλο φορά έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει συνεχώς 122 άλογα με 200 Nm ροπής και φτάνει έως τα 200 άλογα και τα 350 Nm ροπής, με την μπαταρία του να είναι χωρητικότητας 29 kWh και να χαρίζει αυτονομία 200 χλμ ανά φόρτιση.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το εργοστασιακό 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει διαφορετική κλιμάκωση στη 5η σχέση, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι νέο και να κατανέμει το 47% της ισχύος στον μπροστινό άξονα και το 53% στον πίσω.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,6 δευτερόλεπτα, με το πλαίσιο να έχει βελτιωθεί ώστε να έχει μεγαλύτερη ακαμψία, τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί, η ανάρτηση διαθέτει χαμηλότερα ελατήρια, με τα μπροστινά φρένα να αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 306 χλστ.

Η Lancia Delta Evo-e ζυγίζει 1.440 κιλά, 100 κιλά περισσότερα από την Delta Integrale, με ορισμένα τμήματά της να είναι κατασκευασμένα από carbon. Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro καθίσματα, Alcantara επενδύσεις και Momo τιμόνι.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα περιοριστεί σε μόλις 47 μονάδες, με την τιμή να ανακοινώνεται στους σοβαρά ενδιαφερόμενους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Η Manhart βελτιώνει τις BMW X5 M και X6 M

Η Manhart ετοίμασε bodykits για τις ανανεωμένες BMW X5 M και X6 M. Αυτά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και αποτελούνται από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές...

Ακραίο bodykit για την Maserati MC20 από την 7Design

Οι άνθρωποι της 7Design House μας δείχνουν το ακραίο bodykit που έχουν ετοιμάσει για την Maserati MC20 Cielo. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon...

Lancia Ypsilon HF με 240 άλογα

Η Lancia αποκάλυψε το HF λογότυπο που θα φέρουν όλες οι γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της. Το πρώτο μοντέλο που θα το φέρει θα...
Autoblog.gr