Η ACSI είναι μια ακόμη έρευνα ικανοποίησης ανάμεσα στους Αμερικανούς πελάτες, διαφορετική από την έρευνα αξιοπιστίας της JD Power.

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας “American Customer Satisfaction Index” οι ιδιοκτήτες ενός Honda στις Η.Π.Α είναι εκείνοι που δηλώνουν πως είναι οι πιο ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητό τους.

Στην έρευνα ACSI, η Honda συγκέντρωσε 82 βαθμούς, με τις Subaru, BMW και Lexus να ακολουθούν με 81 βαθμούς. H έρευνα εξετάζει 27 εταιρίες, με τον μέσο όρο να βρίσκεται τους 78 βαθμούς.

Χαμηλότερη βαθμολογία απέσπασαν η Chrysler (70 βαθμοί) και η Mitsubishi (71 βαθμοί), με τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να είχαν την υψηλότερη μέση βαθμολογία με 79 βαθμούς, ακολουθούμενες από τις ιαπωνικές και κορεατικές με 78 και τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες με 77. Τα αποτελέσματα της έρευνας υπολογίστηκαν βάση συνεντεύξεων σε 4.888 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που επιλέχθηκαν τυχαία.