Παρότι η Toyota και η Peugeot επέλεξαν έναν V6 κινητήρα για τα υβριδικά τους LMDh αγωνιστικά, η Porsche ανακοίνωσε σήμερα πως επέλεξε το νέο της αγωνιστικό για το Le Mans να φέρει έναν υβριδικό V8 twin-turbo κινητήρα.

Αυτός, βάσει κανονισμών, θα αποδίδει 680 άλογα, θα καταναλώνει ανανεώσιμα καύσιμα για να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές CO2 και θα έχει όριο περιστροφής τις 10.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας ζυγίζει 180 κιλά συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac και δεν μπορεί να παράγει περισσότερα από 110 ντεσιμπέλ ήχου.

Οι πρώτες δοκιμές του αγωνιστικού πραγματοποιήθηκαν στην ιδιόκτητη πίστα Weissach της Porsche και τα πρώτα σχόλια ήταν εξαιρετικά θετικά. Ο Urs Kuratle, Γενικός Διευθυντής του project LMDh της Porsche Motorsport, είπε πως:

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μας εντυπωσίασε από κάθε άποψη. Είμαστε πεπεισμένοι ότι επιλέξαμε τη σωστή μονάδα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το αγωνιστικό πρέπει να έχει ελάχιστο βάρος 1.030 κιλών, να έχει μεταξόνιο 3.150 χιλιοστών, με το μήκος του να μην ξεπερνά τα 5,1 μέτρα και το πλάτος τα 2 μέτρα.

Όλα τα αγωνιστικά θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό σύστημα μπαταριών που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering και έναν ηλεκτροκινητήρα της Bosch με ισχύ 50 kW (68 ίππων).

Το Multimatic σασί προέρχεται από το LMP2 και στόχος της Porsche είναι το νέο LMDh αγωνιστικό να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους ώστε να συμμετέχει από το 2023 σε αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνα της Daytona. Η Porsche πρόσθεσε πως στόχος της είναι να πουλά το νέο αγωνιστικό και σε πελατειακές ομάδες, στα πρότυπα της GTE κατηγορίας.