Η De Tomaso δοκιμάζει στα χιόνια της Ελβετίας το P72

Σχετικά άρθρα

Τον Ιούλιο του 2019, η De Tomaso παρουσίασε στο Goodwood Festival of Speed το πανέμορφο P72, το οποίο αντλεί έμπνευση από το P70 της δεκαετίας του 1960, με τον σχεδιασμό του να έχει ρετρό πινελιές.

Έκτοτε τα νέα για την μικρή ιταλική εταιρία έρχονται σποραδικά, καθώς τον Οκτώβριο του 2020 έγινε γνωστό ότι η εταιρία μετακομίζει στις ΗΠΑ έχοντας ξεκινήσει την αναζήτηση για το που θα στεγάσει την επιχείρησή της, γι’αυτό και βρισκόταν σε συνομιλίες με πολλές πολιτείες.

Αυτό, όμως, δεν θα πραγματοποιηθεί, καθώς στις αρχές του χρόνου η De Tomaso ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μια νέα μονάδα παραγωγής στο Nurburgring της Γερμανίας, εκεί όπου θα συναρμολογείται το P72. Η παραγωγή του P72 είναι ο κύριος στόχος της De Tomaso αυτή τη στιγμή, καθώς η εταιρία στοχεύει το 2023, ως έναρξη των παραδόσεων των αυτοκινήτων στους πελάτες της.

Για να το επιτύχει αυτό, δεν θα ανακατασκευάσει απλώς ένα παλιό εργοστάσιο, αλλά χτίζει ένα ολοκαίνουργιο. Η απόκτηση μιας τοποθεσίας κοντά στην “Πράσινη Κόλαση” είναι διττής σημασίας, καθώς θα επιτρέψει στην εταιρία να δοκιμάζει το αυτοκίνητο πολύ πιο εύκολα.

Επιπλέον, η De Tomaso συνεργάζεται με το Capricorn Group, με το τελευταίο να παράγει εδώ και δεκαετίες ανταλλακτικά για αρκετές σειρές πρωταθλημάτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως η F1, το WRC, το NASCAR, το MotoGP και πολλά άλλα. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες συνεισφορές του ομίλου ήταν στην Porsche και την 919 LMP1, που κέρδισε το Le Mans.

Με την De Tomaso, η Capricorn θα αναπτύξει ένα bespoke πλαίσιο και την ανάρτηση για το P72. Μηχανικά, το μοντέλο θα φορά έναν V8 5,0-λίτρων κομπρεσοράτο κινητήρα απόδοσης 700+ ίππων με 825 Nm ροπής, που στροφάρει έως τις 7.500 σ.α.λ και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που έχει αναπτύξει η De Tomaso και διαθέτει έναν εντυπωσιακό -έργο τέχνης- επιλογέα ταχυτήτων.

Για να εξασφαλίσει ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν σωστά, η De Tomaso πήγε στις παγωμένες συνθήκες της Ελβετίας για να κάνει τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η εταιρία αναφέρει ότι η ρύθμιση του V8 κινητήρα και του κομπρέσορα προσφέρει βελτιωμένη θερμική απόδοση, υψηλότερη ογκομετρική ικανότητα, υψηλότερες στροφές λειτουργίας, αυξημένη απόδοση ροής αέρα στον κινητήρα και βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβου και κραδασμών. Ίσως το πιο σημαντικό, σύμφωνα με την De Tomaso, είναι ότι η ρύθμιση του υπερσυμπιεστή προσφέρει σημαντική αύξηση στην ισχύ και επίσης βοηθά στη διατήρηση του χαρακτήρα ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Αυτό είναι το πρωταρχικό μέλημα για την De Tomaso, με την εταιρία να αναφέρει επίσης ότι έχει επικεντρώσει μεγάλο μέρος της εξέλιξης για να διασφαλίσει ότι ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας θα διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον χαρακτήρα και τον ήχο ενός παλιού αμερικανικού V8, ξυπνώντας μνήμες της δεκαετίας του 1960.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...