Τον περασμένο Νοέμβριο, η Nissan παρουσίασε το μακροπρόθεσμο πλάνο της Ambition 2030, κάνοντας γνωστό πως έως το 2030 θα κυκλοφορήσει στην αγορά 23 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 15 εξ αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Παράλληλα η ιαπωνική εταιρία έκανε γνωστό ότι εξελίσσει ιδιόκτητες μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state), με στόχο να εισαγάγει την συγκεκριμένη τεχνολογία στην αγορά έως το 2028.

Για να το υλοποιήσει αυτό, η Nissan ανακοίνωσε ότι διαθέτει πλέον μια πρωτότυπη μονάδα παραγωγής για τις μπαταρίες αιχμής. Η πρωτότυπη εγκατάσταση στεγάζεται στο ερευνητικό κέντρο της Nissan στη Περιφέρεια της Καναγκάβα στην Ιαπωνίας, καθώς προγραμματίζεται να ανοίξει μια πιλοτική γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα εντός του οικονομικό έτος του 2024.

Στη συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής πρωτοτύπων θα μελετηθούν τα υλικά, οι διαδικασίες σχεδιασμού και κατασκευής για την παραγωγή πρωτοτύπων solid-state μπαταριών. Σύμφωνα με τη Nissan, οι μπαταρίες σε στερεά κατάσταση μπορούν να αποθηκεύσουν περισσότερη ισχύ με διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Έχουν επίσης μικρότερους χρόνους φόρτισης και χαμηλότερο κόστος λόγω της χρήσης λιγότερο ακριβών υλικών. Μέχρι το 2028, η Nissan βλέπει ότι το κόστος των μπαταριών στερεάς κατάστασης μπορεί να μειωθεί στα 75 δολάρια ανά kWh το οικονομικό 2028, και έκτοτε στα 65 δολάρια ανά kWh.