Η Toyota ανακοίνωσε ότι στην Ιαπωνία το bZ4X θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με χρονομίσθωση, ώστε να εξαλειφθούν οι ανησυχίες των πελατών σχετικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, όπως η υπολειπόμενη απόδοση της μπαταρίας, η συντήρηση των ηλεκτρικών και η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, θα εφαρμοστεί διαχείριση μπαταριών σε όλα τα οχήματα για την προώθηση των 3R (Rebuild, Reuse, Recycle – Ανακατασκευή, Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση) των μπαταριών. Η παραγωγή του bZ4X θα γίνεται στο εργοστάσιο της Toyoota στο Motomachi της Γιοκοχάμα.

Το ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρίας θα διατεθεί σε μεμονωμένους πελάτες μέσω των συνδρομητικών υπηρεσιών της KINTO, με στόχο να καταστεί δυνατή η χρήση για εκτεταμένες περιόδους χωρίς άγχος και την ανάπτυξη πελατοκεντρικών υπηρεσιών. Για εταιρικούς πελάτες, τα οχήματα θα μισθωθούν από αντιπροσώπους σε εθνικό επίπεδο και από την Toyota Mobility Services Corporation, στο Τόκιο.

Στην Ιαπωνία, η Toyota θα ξεκινήσει την πρώτη φάση με την αποδοχή αιτήσεων για τα πρώτα 3.000 αυτοκίνητα στις 12 Μαΐου, ενώ θα δεχτεί τη δεύτερη φάση αιτήσεων στις αρχές του φθινοπώρου. Συνολικά, για τον πρώτο χρόνο προγραμματίζονται 5.000 μονάδες παραγωγή και πωλήσεις.

Εκτός των παραπάνω, η Toyota θα ανταποκριθεί στις εξελίξεις για τις υποδομές φόρτισης. Η Toyota σχεδιάζει να εγκαταστήσει φορτιστές ταχείας φόρτισης σε όλους τους αντιπροσώπους της στην Ιαπωνία έως το 2025, με αρχικά σχέδια να εγκαταστήσει φορτιστές ταχείας φόρτισης κυρίως σε αστικές περιοχές όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα είναι υψηλή.

Σύμφωνα με την Toyota, η μέση κατανάλωση ενέργειας του bZ4X είναι 12,8 kWh/100 χλμ, με την αυτονομία του να ανακοινώνεται στα 559 χλμ, σύμφωνα με τον WLTC κύκλο. Επιπλέον, η Toyota εγγυάται ότι στόχος της είναι η διατήρηση της “υγείας” της μπαταρίας σε βάθος χρόνου, με επίτευξη κορυφαίου ποσοστού διατήρησης χωρητικότητας, στο 90% μετά από 10 χρόνια. Η εγγύηση της μπαταρίας είναι για 10 χρόνια ή 200.000 χλμ.

Τέλος, η τιμή του bZ4X στην Ιαπωνία ξεκινά από τα 6.000.000 yen (€43.956) για την προσθιοκίνητη έκδοση, και από τα 6.500.000 yen (€47.619) για την τετρακίνητη έκδοση.