Στο σφυρί ένα ολοκαίνουριο Honda S2000 CR με τις ζελατίνες

Σχετικά άρθρα

Τον Φεβρουάριο του 2021, ένα μαύρο S2000 CR του 2009 άλλαξε χέρια για 112.111 δολάρια, και έγινε -αυτομάτως- το ακριβότερο S2000 που πουλήθηκε ποτέ. Ωστόσο, μια αντιπροσωπεία στην Αμερική έχει βγάλει προς πώληση από τις αρχές του έτους ένα S2000, ζητώντας -αρχικά- 150.000 δολάρια, αλλά δεν έχει καταφέρει ακόμα να το πουλήσει.

Πριν λίγες ημέρες εμφανίστηκε ένα ακόμα S2000 CR στο Bring A Trailer, κίτρινο αυτή τη φορά και έχει βγει σε διαδικτυακή δημοπρασία. Το αυτοκίνητο είναι του 2009 και έκτοτε έχει διανύσει μόλις 198 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι είναι ολοκαίνουριο.

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το υψηλότερο bid ανέρχεται σε 102.000 δολάρια, ενώ απομένουν 5 ημέρες για να ολοκληρωθεί το bidding, και -κατά πάσα πιθανότατα- το εν λόγω αυτοκίνητο θα γίνει το ακριβότερο Honda S2000 που πουλήθηκε ποτέ.

H Honda ολοκλήρωσε την παραγωγή του S2000 στις αρχές του 2009, και παρότι έχουν περάσει 13 χρόνια από τότε, το ιαπωνικό roadster εξακολουθεί να εντυπωσιάζει τους ιδιοκτήτες του. Δύο χρόνια πριν την κατάργηση του, και πιο συγκεκριμένα στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2007, η Honda παρουσίασε την Club Racer (CR) έκδοση του, η οποία αποτέλεσε την πρώτη έκδοση εξοπλισμού, εκτός από την μια που διατίθετο στο μοντέλο.

Οι αλλαγές του S2000 CR περιλαμβάνουν μια κοντύτερη κρεμαργιέρα για το τιμόνι, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μαύρα μπουλόνια, νέες -πιο σκούρες- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE070 διαστάσεων 255/40,”διάφανα” πλευρικά φλας και σκληρότερη ανάρτηση. Ακόμα, φορά νέο bodykit, που αποτελείται από επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter και μεγάλη αεροτομή.

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί με μια hard top, κάτι που ήταν προαιρετική στο S2000, αλλά έγινε το σήμα κατατεθέν της CR έκδοσης. Η Honda έχει αναβαθμίσει και τον λεβιέ του 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος είναι 12,6 χλστ. πιο χαμηλός και μειώνει κατά 6% τη διαδρομή αλλαγής ταχύτητας σε σύγκριση με το “συμβατικό” S2000, αλλά αυξάνει κατά 10% την δύναμη για τις αλλαγές.

Στο εσωτερικό, το S2000 CR ήταν διαθέσιμο μόνο με μαύρες και κίτρινες alcantara επενδύσεις, ενώ υπάρχουν και ψεύτικες carbon λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, συναντάμε ένδειξη στον πίνακα οργάνων που δείχνει πότε ο κινητήρας πιάνει το peak της απόδοσης του.

Τέλος, για να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, δεν υπάρχει εφεδρικός τροχός, ενώ το air condition και το ηχοσύστημα βρισκόταν στον πρόσθετο εξοπλισμό, Έτσι, το βάρος ήταν μειωμένο κατά 41 κιλά, σε σχέση με το κανονικά S2000.

Μηχανικά, στην Αμερική, το μοντέλο φορούσε τον 2,2-λίτρων VTEC ατμοσφαιρικό κινητήρα (F22C1), απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 8.200 σ.α.λ. O υπεύθυνος του project του S2000, Shigeru Uehara, είχε δηλώσει ότι η CR έκδοση τοποθετείτο ανάμεσα στην Type S και στην υποθετική Type R, έκδοση που η Honda δεν παρουσίασε ποτέ επίσημα.

Ανανέωση

Κάποιος έδωσε 200.000 δολάρια για να αγοράσει ένα Honda S2000 CR

Η παραγωγή του S2000 CR περιορίστηκε στα 699 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 668 το 2008 και τα 31 το 2009. Από αυτά, τα 200 ήταν βαμμένα στο μπλε (Apex Blue Pearl) χρώμα, τα 140 σε κίτρινο (Yellow Pearl), τα 269 σε μαύρο (Berlina Black) και τα 90 σε άσπρο (Grand Prix White).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί ένα σπάνιο κόκκινο Lexus LFA του 2012 με μόλις 431 χλμ.

Η Lexus έδινε την επιλογή 28 αποχρώσεων για το LFA και τα περισσότερα που βγήκαν από το εργοστάσιο της στη πόλη Motomachi της Ιαπωνίας...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr