Για ακόμα μια φορά μια διαφήμιση ενός αυτοκινήτου πέφτει “θύμα” από κάποια παράπονα τηλεθεατών, με αποτέλεσμα να “κοπεί” από τον αέρα. Πιο συγκεκριμένα, η αρμόδια αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου αποφάσισε ότι μια νέα διαφήμιση του Land Rover Defender περιέχει κάποιες παραπλανητικές πληροφορίες για τους καταναλωτές και έδωσε εντολή για την απόσυρσή της.

Όπως θα δεις, η διαφήμιση του Defender έχει διάφορα περίεργα πλάνα, με έναν καταρράκτη να χρησιμεύει ως πλυντήριο αυτοκινήτων, ένας αστυνομικός να ρυθμίζει την κυκλοφορία στους αμμόλοφους της ερήμου κλπ. Όλα καλά μέχρι εδώ, με το πρόβλημά να εντοπίζεται στο σημείο εκείνο που το αυτοκίνητο πλησιάζει με την όπισθεν ένα γκρεμό, χρησιμοποιώντας την κάμερα οπισθοπορείας.

Σε εκείνο το σημείο, ενεργοποιήθηκαν οι αισθητήρες παρκαρίσματος, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποιο εμφανές εμπόδιο, κάτι που -σύμφωνα με τους πολίτες που διαμαρτυρήθηκαν- δεν θα έπρεπε να συμβεί και το αυτοκίνητο να έπεφτε στον γκρεμό.

Η αρμόδια αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου ASA (Advertising Standards Authority), μελέτησε τη διαφήμιση και απεφάνθη ότι παρότι υπήρχαν κάποιες πέτρες πίσω από το αυτοκίνητο, δεν είναι σαφές αν ο ήχος από τους αισθητήρες ακούγεται εξαιτίας τους, ή λόγω του γκρεμού.

Ποια είναι η δικιά σου γνώμη, την θεωρείς υπερβολική την απόφαση;