O Jim Farley, CEO της Ford, σε δηλώσεις του στην ετήσια διάσκεψη στρατηγικών αποφάσεων της συμμαχίας Μπερνστάιν (Alliance Bernstein Strategic Decisions Conference) κατέστησε σαφές ότι η εταιρία του δεν σκοπεύει να μείνει πίσω στις προηγμένες λειτουργίες των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, διότι τα έσοδα που αναμένει να προκύψουν είναι δυσθεώρητα, τονίζοντας:

Πιστεύω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο και πιο συναρπαστικό εύκολο κέρδος στον κλάδο μας μετά το Model T. Κοιτάξτε τι έγινε με τα κινητά τηλέφωνα. Τα χρησιμοποιούσαμε για να πραγματοποιήσουμε μια κλήση και στη συνέχεια ενσωματώθηκαν κάποια συστήματα και κάποιοι αισθητήρες, κι όλο αυτό το λογισμικό επέτρεψε σε αυτές τις συσκευές να μην χρησιμοποιούνται πλέον μόνο για κλήσεις.

1

Για να συνεχίσει, εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι τα αυτοκίνητα πρόκειται να βιώσουν αντίστοιχη τεχνολογική αναβάθμιση, λέγοντας:

Αυτό πρόκειται να συμβεί και σε μας. Όταν βλέπω το πόσο κοστολογούνται τα συστήματα ADAS, όχι μόνο στην Tesla, πιστεύω ότι έχουμε μεγάλα περιθώρια κερδοφορίας μπροστά μας. Αν μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να κοιμηθούν στο αυτοκίνητό τους, να τους απαλλάξουμε από αυτά τα 45 λεπτά, θα είναι σαν να πηγαίνουν στη δουλειά τους 45 λεπτά αργότερα, σαν να επιστρέφουν σπίτι τους 45 λεπτά νωρίτερα.

Αυτό δε θα κοστίζει 5.000 δολάρια, αλλά δεκάδες χιλιάδες δολάρια. Και έτσι, θα αλλάξουμε την οδήγηση, όπως η Apple κι όλες οι εταιρίες smartphone άλλαξαν την κλήση. Και πιστεύω ότι όταν συμβεί αυτό, όταν μπορείς να τοποθετήσεις πολύ λογισμικό στο αυτοκίνητο και έχεις εξαιρετικούς αισθητήρες, όταν μπορείς να αλλάξεις πραγματικά την εμπειρία πίσω από το τιμόνι, θα υπάρξει μεγάλη αύξηση των εσόδων. Δείτε πόσο κόστιζαν τα παλιά κινητά και πόσο τα σημερινά smartplhone.

2

Σήμερα, η μηνιαία συνδρομή για την Full Self-Driving πλατφόρμα της Tesla κοστίζει από 99 ως 199 δολάρια, ανάλογα με το αν έχεις το βασικό Autopilot ή το Enhanced. Ωστόσο, η Tesla αφαιρεί χαρακτηριστικά από αυτοκίνητα που πωλήθηκαν μεταχειρισμένα, επειδή ο νέος ιδιοκτήτης δεν έχει πληρώσει για αυτά, κάτι που σύμφωνα με τον Farley θα συμβεί και στα Ford.