Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Christian Lindner δήλωσε πως η γερμανική κυβέρνηση δεν συμφωνεί με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απαγόρευση της πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Μιλώντας σε εκδήλωση του συλλόγου γερμανικών βιομηχανιών BDI, ο Lindner δήλωσε ότι τα συμβατικά οχήματα θα παραμείνουν απαραίτητα για ορισμένες εφαρμογές και για τον λόγο αυτό το Βερολίνο δεν θα συμφωνήσει με την προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση.

1Διάβασε επίσης

Οι Γερμανοί δεν θέλουν να απαγορευτούν ποτέ τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Μέλος του κόμματος των Ελεύθερων Δημοκρατών, οι οποίοι συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό μαζί με τους Σοσιαλδημοκράτες και τους Πρασίνους, ο Lindner δήλωσε ότι παρά τη στάση της η Γερμανία θα είναι σημαντική αγορά για τα ηλεκτρικά οχήματα, δηλώνοντας και αυτός υπέρ των συνθετικών καυσίμων.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο Volker Wissing, ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, είχε πει:

Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο στην ηλεκτρική κινητικότητα ή την κινητικότητα υδρογόνου για το μέλλον. Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι, μέχρι σήμερα, δεν έχουμε αρκετά ηλεκτρικά οχήματα, επομένως πρέπει να κλιμακώσουμε τη διαθεσιμότητά τους.

Θέλουμε να επιτρέψουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ακόμη και μετά το 2035, μόνο εάν τα αυτοκίνητα αυτά καταναλώνουν αποκλειστικά συνθετικά καύσιμα.

Σύμφωνα με τον Γερμανό υπουργό, υπάρχει λύση για να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα δεν θα ανεφοδιάζονται με καύσιμα που προέρχονται από ορυκτά καύσιμα, με τα συνθετικά καύσιμα να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών, με τον Wissing να βλέπει ως λύση μείωσης των εκπομπών τα υβριδικά αυτοκίνητα.

2Διάβασε ακόμη

Συνεργασία Toyota, Mazda, Subaru, Yamaha και Kawasaki για να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσ. καύσης

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά 55% έως το 2030, σε σχέση με τα επίπεδα του 1990, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει μηδενισμό των εκπομπών άνθρακα από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα απαγορευτούν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ήταν αδύνατο να πωλούνται οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε την πρόταση της Κομισιόν, εκκρεμούν όμως οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των χωρών-μελών.