Το εξωπραγματικό Delage D12 έκανε το ντεμπούτο του στο Goodwood

Σχετικά άρθρα

Δύο χρόνια μετά την αναβίωση της Delage η γαλλική εταιρία πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του D12 στο φετινό Goodwood Festival of Speed. Το όνομα Delage έρχεται στο προσκήνιο μετά από από 70 χρόνια αδράνειας, με το D12 να είναι ένα διθέσιο supercar που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της Formula 1 και τα μαχητικά αεροσκάφη.

Κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του είναι καλύπτρα και η κεντρική θέση οδήγησης, καθώς το δεύτερο κάθισμα βρίσκεται πίσω από τον οδηγό. Στο εσωτερικό συναντάμε ένα ιδιαίτερο τιμόνι, τρεις οθόνες, carbon καθίσματα και ηχοσύστημα της Focal, ενώ η εξωτερική του εμφάνιση τονίζεται από το εμπρός carbon splitter και τον διαχύτη, τη μεγάλη πίσω αεροτομή, τις carbon ζάντες και τα LED φωτιστικά σώματα.

Κίνηση παίρνει από έναν ατμοσφαιρικό V12 7,6-λίτρων κινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την όπισθεν να πραγματοποιείται από τον ηλεκτροκινητήρα. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 1.004 άλογα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στην έκδοση GT αποδίδει 112 άλογα, αποδίδοντας συνδυαστικά 1.116 άλογα.

Υπάρχουν δύο εκδόσεις, η GT και η Club, με την πρώτη να ζυγίζει 1.390 κιλά (στεγνό) και η δεύτερη 90 κιλά λιγότερα. Η Delage ανακοινώνει χρόνο για το 0-100 χλμ/ώρα 2,6 δευτ. για το D12 GT και 2,9 δευτ. για το D12 Club, ενώ το 0-300 χλμ/ώρα έρχεται σε 20,2 δευτ. για την πρώτη και σε 19,8 δευτ. για την δεύτερη. Η τελική αγγίζει τα 392 χλμ/ώρα σε κάθε περίπτωση.

Η Delage ισχυρίζεται ότι το D12 Club θα ολοκληρώσει έναν γύρο στο Nurburgring σε 6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, με την προσπάθεια της στη διάσημη γερμανική πίστα να έχει προγραμματιστεί για το 2023. Από το 2018, το ρεκόρ το κατέχει η Lamborghini Aventador SVJ με 6 λεπτά 44,97 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο αναπτύσσεται από μια ομάδα τεχνικών με μεγάλη εμπειρία στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, που συνολικά έχουν κατακτήσει 16 παγκόσμιους τίτλους στα πρωταθλήματα της FIA. To D12 βασίζεται σε ένα carbon μονοκόκ πλαίσιο, με τη μπροστινή δομή σύγκρουσης να είναι επίσης από ανθρακονήματα, ενώ το πίσω πλαίσιο από αλουμινίου.

Χρησιμοποιεί μια μοναδική διάταξη για την ανάρτηση, όπως χρησιμοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από τη McLaren και τη Ferrari στη Formula 1 της δεκαετίας του 1990, με το σύστημα αυτό να εφευρέθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος σασί και ανάρτησης της Delage, Mauro Bianchi. Ο Bianchi εργάζεται μαζί με τον τεχνικό διευθυντή Benoit Bagur, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία ως μηχανολόγος και τεχνικός αυτοκινήτων ράλι, με τον πρωταθλητή της F1 του 1997, Jacques Villeneuve, να είναι επικεφαλής δοκιμών.

Το D12 που βρέθηκε στο Goodwood ήταν το πρώτο ολοκληρωμένο πρωτότυπο του μοντέλου, με την Delage να σχεδιάζει να κατασκευάσει συνολικά 30 αυτοκίνητα, με τιμή 2 εκατ. ευρώ προ φόρων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Tesla παρέδωσε ένα Model Y με άβαφο το εσωτερικό από τις πόρτες

Ακόμη ένα παράδειγμα που αποδεικνύει πως ο ποιοτικός έλεγχος στα εργοστάσια της Tesla δεν είναι και ο καλύτερος της βιομηχανίας. Πρόκειται για ένα Model Y...

Δες πως συναρμολογείται ο V12 κινητήρας της Pagani Utopia

Αργά ή γρήγορα, η εποχή των κινητήρων βενζίνης με διψήφιο αριθμό κυλίνδρων θα τελειώσει, αλλά η Mercedes εξακολουθεί να κρατά το φρούριο. Αν και...

To Toyota Prius “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” στην Ιαπωνία

Η Toyota ήταν η μεγάλη θριαμβεύτρια των φετινών βραβείων αυτοκινήτου της Ιαπωνίας σε μια εκδήλωση που έγινε στο Τόκιο. Το πολυπόθητο τίτλο του Ιαπωνικού...

Σταμάτησαν οι πωλήσεις του Honda e στην Ευρώπη

Μόλις τρία χρόνια έμεινε στην αγορά το Honda e, με την ιαπωνική εταιρία να το αποσύρει από τις ευρωπαϊκές αγορές, με το μοντέλο να...