Η Aito, η κοινή εταιρία των Huawei και Seres βγάζει στην αγορά και ένα δεύτερο μοντέλο. Όπως το M5, έτσι και το M7, είναι ένα SUV, με το M7 να είναι εξαθέσιο και μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχοντας μήκος 5,02 μέτρων, πλάτος 1,945 μέτρων, ύψος 1,755 μέτρων, με το μεταξόνιό του να φτάνει τα 2,82 μέτρα.
Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″, οθόνη αφής 15,6″ στο κέντρο του ταμπλό που τρέχει το λειτουργικό σύστημα HarmonyOS της Huawei, πανοραμική οροφή, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα αρωμάτων, κρυστάλλινος επιλογέας ταχυτήτων, ξύλινα διακοσμητικά, ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός 128 χρωμάτων και ηχοσύστημα 1.000 Watt με 19 ηχεία. Επιπλέον, τόσο η πρώτη, όσο και η δεύτερη σειρά των καθισμάτων διαθέτουν κλιματιζόμενα καθίσματα.
Μηχανικά το M7 συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρες. Ο 1.500 κ.εκ κινητήρας απόδοσης 125 ίππων λειτουργεί ως γεννήτρια και δεν δίνει κίνηση στους τροχούς, αλλά φορτίζει την μπαταρία των 40 kWh. Αυτό συμβαίνει από τους ηλεκτροκινητήρες, έναν ή δύο, με την έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 272 άλογα με 360 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτ.) και την έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες να παράγει 449 άλογα με 660 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτ).
https://www.youtube.com/watch?v=OzOXEVPFPfo
Το αυτοκίνητο φέρει μια μπαταρία χωρητικότητας 40 kW, που χαρίζει 195 χλμ αυτονομίας στην έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα και 165 χλμ στην έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον κινητήρα βενζίνης να μπορεί να φορτίσει την μπαταρία για επιπλέον 1.100 χλμ στην έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα και 1.000 χλμ στην έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες.
Το Aito M7 ξεκινά στη Κίνα από τις 46.890 ευρώ και φτάνει έως τις 55.695 ευρώ.