Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που η BMW έκανε γνωστό πως προσφέρει μέσω μηνιαίας συνδρομής την δυνατότητας κάποιος να προσθέσει θερμαινόμενα καθίσματα στο αυτοκίνητο του, με την εταιρία να δέχτηκε αρνητική κριτική για την κίνηση της αυτή.
Ωστόσο η ίδια, παρά τις αντιδράσεις, επιμένει λέγοντας πως οι συνδρομητικές υπηρεσίες έχουν νόημα μιας και θα μπορούσαν να αποφέρουν πωλήσεις 5 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2030.
Η BMW πιστεύει πως ότι οι συνδρομητικές της υπηρεσίες θα δώσουν μεγαλύτερη ευελιξία στους ιδιοκτήτες των αυτοκίνητων της, οι οποίοι δεν θα χρειάζεται να αγοράσουν κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου τους λειτουργίες που δεν τις χρησιμοποιούν όλο τον χρόνο, όπως για παράδειγμα τα θερμαινόμενα καθίσματα.
Διάβασε επίσης
Η BMW προσφέρει θερμαινόμενα καθίσματα με μηνιαία συνδρομή 18 ευρώ
Η BMW δεν είναι η μόνη εταιρία που προσφέρει αναβαθμίσεις μέσω συνδρομών. Η Stellantis πιστεύει πως οι συνδρομές θα της αποφέρουν κέρδη 20 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2030, με την VW να πιστεύει και αυτή το ίδιο, λέγοντας πως θα χρεώνει την αυτόνομη τεχνολογία ανά ώρα χρήσης, με κόστος 7 ευρώ/ώρα.