Μετά την οριστικοποίηση των κανονισμών των κινητήρων από το 2026 είναι αρκετά πιθανό τις επόμενες ημέρες, στο περιθώριο του GP του Βελγίου στη πίστα του Spa να ανακοινωθεί η επίσημη είσοδος της Audi στη Formula 1, με την εξαγορά ενός σημαντικού ποσοστού της Sauber -φημολογείται το 75%- προκειμένου η γερμανική εταιρία να εισέλθει ως ομάδα στην F1 από το 2026.

Αναφορές θέλουν την Audi να έδωσε περισσότερα χρήματα από όσα πρόσφερε ο Michael Andretti στη Sauber -350 εκατ. ευρώ- για να αποκτήσει μικρότερο ποσοστό της, με τον Finn Rausing, τον ιδιοκτήτη της Sauber να παραμένει ως μειοψηφικός ιδιοκτήτης, διατηρώντας το 25% της ομάδας.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το σασί θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στα κεντρική της Sauber στο Hinwil της Ελβετίας, εκεί όπου βρίσκεται μία από τις πιο σύγχρονες αεροδυναμικές σήραγγες της F1, ενώ η Audi θα αναλάβει την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος στο Neuburg της Γερμανίας, κοντά στα κεντρικά της στο Ίνγκολσταντ.

Τα δύο μέρη θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενότερα για αρκετά χρόνια και ήδη υπάρχει η πρόταση να υπαχθεί τελικά η Sauber ως εργοστασιακή ομάδα, παρόμοια με το πώς λειτούργησε η συνεργασία Sauber-BMW μεταξύ 2006 και 2009.

Αξίζει να σημειωθεί πως το σημερινός CEO της Audi, Markus Duesmann, ήταν επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης στην ομάδα BMW-Sauber μεταξύ 2007 και 2009.

Μένει να δούμε τι θα γίνει με την Alfa Romeo η οποία είναι αυτή που από το 2018 συνεργάζεται με την Sauber και έχει συμβόλαιο με την ελβετική ομάδα έως το 2023.