Δύο πηγές κοντά στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφεραν ότι η κινεζική Geely και ένας πετρελαϊκός όμιλος που δεν κατονομάζεται, βρίσκονται σε συνομιλίες για τη μετοχική συμμετοχή τους στο τμήμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης της Renault. Η τελευταία σχεδιάζει να διαχωρίσει το προαναφερθέν τμήμα από το αντίστοιχο της εξέλιξης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η τελευταία πρόκειται να αποκαλύψει αυτό το φθινόπωρο τα σχέδιά της για τη δημιουργία μιας μονάδας αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα με έδρα τη Γαλλία και μια άλλη με έδρα το εξωτερικό, η οποία θα συγκεντρώνει όλες τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και υβριδικούς, καθώς και παραγωγής κιβωτίων ταχυτήτων, που λειτουργούν στην Ισπανία, τη Πορτογαλία, τη Τουρκία, τη Ρουμανία και τη Λατινική Αμερική.

Η Renault σκοπεύει να παραμείνει ο πλειοψηφικός μέτοχος στο τμήμα εξέλιξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο θα ονομαστεί “Ampere” και θα απασχολεί περίπου 10.000 άτομα, ενώ εξετάζεται να μπει στο χρηματιστήριο το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

Το τμήμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα ονομαστεί “Horse”, με τη γαλλική εταιρία να διατηρήσει ένα μειοψηφικό μερίδιο. Ωστόσο, θα παραμείνει μέτοχος αναφοράς με σημαντική επιρροή στις αποφάσεις και θα έχει παρόμοιο εργατικό δυναμικό με το “Ampere”.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το μερίδιο της Renault στο τμήμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα είναι 40%, με τη Geely να κατέχει ισόποσο μερίδιο, ενώ η πετρελαϊκή εταιρεία το υπόλοιπο 20%. Ωστόσο, το σχέδιο δεν έχει οριστικοποιηθεί. Επιπλέον, η Nissan, συνεργάτης της Renault στη συμμαχία τους, δεν σχεδιάζει να λάβει μέρος στο τμήμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης της γαλλικής εταιρίας, παρά την πρόταση της Renault να συμμετάσχει.